Allianz Türkiye, sektörde bir ilki gerçekleştirerek nakliyat emtea abonman poliçesine sahip müşterilerine yönelik geliştirdiği uygulama ile 60 saniye içinde sevkiyat poliçesi üretebiliyor. Aynı özelliklere sahip sevkiyatlar için çoklu giriş özelliğiyle birden fazla poliçe dakikalar içinde oluşturulması sigortalıların ve acentelerin işini kolaylaştırıyor.
Nakliyat sigortalarında müşterilerin hayatını kolaylaştıran hızlı poliçe sürecinin pilot çalışmalarına 2020 yılının Eylül ayında başlayan Allianz Türkiye, uygulamayı hızla yaygınlaştırarak operasyon yükü yüksek olan acente ve brokerlarının kullanımına sundu. Uygulama sayesinde nakliyat poliçelerinin çok kısa sürede kolaylıkla oluşturulmasını sağlayan Allianz Türkiye’de, nakliyat abonman sözleşmesi bulunan sigortalılar,kendilerine tasarlanmış özel ekranlar sayesinde, istedikleri an ve istedikleri yerden sevkiyat taleplerini oluşturarak 60 saniye içerisinde poliçelerine sahip olabiliyorlar.
Web üzerinden işlem kolaylığı
Konuyla ilgili açıklama yapan Allianz Türkiye Elementer Ticari Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Öktem Örkün, Allianz Türkiye olarak nakliyat sigortalarında bir ilke imza atmaktan mutluluk duyduklarını söyledi. Örkün, sektörde bir ilk olan uygulama ile nakliyat sigortalarında yapılan ana sözleşmenin ardından, sigortalıların yıl içinde ihtiyaç duyduklarında kendileri için özel olarak geliştirilmiş ekranlar vasıtasıyla poliçelerini hızlıca temin edebildiklerini aktararak “Sigortalılarımızın istedikleri her yerden ve her zaman ulaşabilecekleri nakliyat sigortaları, web üzerinden kolaylıkla oluşturulabiliyor. Poliçe tanzimi, acente ve sigortalıya e-posta olarak ulaştırılırken sistemde de anlık olarak görülebiliyor.Tüm bu özelliklere ek olarak işlemlerin kolaylıkla görülebileceği bir takip ekranı da mevcut.” diye konuştu.
Hızlı poliçe süreci hayatı kolaylaştırıyor
Uygulamanın müşterilerin ve acentelerin hayatını kolaylaştırdığını dile getiren Örkün, “Üstelik bu projeyi bir adım daha öteye taşıdık. Yüksek poliçe adedi ve prim hacmi olan sigortalılarımıza özel web servis tasarlayarak tamamen kendi kullandıkları ekrandan bu sisteme ulaşmalarını sağladık. Allianz Türkiye olarak müşterilerimizin gerçek ihtiyaçlarına yönelik, günlük yaşamlarında karşılaşabilecekleri riskleri önleyecek nitelikte ürün ve hizmetler geliştirmeye odaklanıyoruz. Bu prensip ışığında yürüttüğümüz yalınlık projelerimizin merkezine de müşterilerimizi ve acentelerimizi alıyoruz. Sadeleştirilmiş ürün ve hizmetlerimiz ile geliştirdiğimiz sistemsel iyileştirmelerin, acentelerimizin iş süreçlerine verimlilik, hız ve kalite kattığını görmekten mutluluk duyuyoruz.” dedi.