Allianz Türkiye, Ayhan Sicimoğlu ile birlikte gerçekleştirdiği, dışavurumcu “İçimizden 1 Hikâye Projesi” ile Altın Pusula ödülü kazandı.
Toplumun yaşam kalitesini arttıran sosyal bir marka olma vizyonuyla faaliyet gösteren Allianz Türkiye, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından bu yıl on dördüncüsü düzenlenen Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışması’nda “İçimizden 1 Hikâye Projesi” ile “Dijital Medya / Sosyal Medya” kategorisinde ödüle layık görüldü.
Altın Pusula Seçici Kurul Üyeleri tarafından belirlenen ödüller, 25 Mayıs Pazartesi akşamı Raffles İstanbul Zorlu Center’da düzenlenen bir törenle verildi. Altın Pusula Ödülü’nü Allianz Türkiye adına Kurumsal İletişim Başkanı Fatmanur Erdoğan aldı.
Allianz Türkiye’nin, “toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olmak” gibi sıra dışı vizyonu doğrultusunda dışavurumcu bir iletişim stratejisiyle geliştirdiği “İçimizden 1 Hikâye Projesi” sigorta sektörü için de yeni bir dönemin başlangıcı oldu. Kurumsal marka bilinirliğini artırmak; müşterilere, acentelere ve topluma içimizden bir kesit sunmak amacıyla programcı, gezgin ve müzisyen Ayhan Sicimoğlu ile birlikte gerçekleştirilen “İçimizden 1 Hikâye” isimli dijital iletişim çalışması, hem Türkiye’ye hem de sektöre birçok ilk uygulamayı kazandırdı.
Projede, “sigortalanmaya değer bir anı yaşatmak için” Allianz Türkiye binasını bir karnaval alanına döndüren Ayhan Sicimoğlu, toplantı halindeki Allianz Türkiye’nin İcra Kurulu Üyeleri’ni de şaşırtmayı başarmıştı. Sosyal medyada yayılan sürpriz, Türkiye’de ilk kez bir şirketin tüm icra kurulu üyelerini en şeffaf ve doğal halleriyle internet platformuna sunmasıyla Allianz Türkiye’nin alışılagelmiş kurum anlayışlarını yıktığını açıkça gösterdi. “İçimizden 1 Hikâye”, Digital Age dergisi tarafından Türkiye’nin en yenilikçi projeleri arasında yer alırken, 2014’ün Ekim ayında YouTube kanalında PR kategorisinde en fazla izlenen video oldu.
İletişime “dışavurumculuk” gibi kavramsal düzeyde de yeni bir yaklaşım getiren Allianz Türkiye’nin kurumsal iletişim başkanı Fatmanur Erdoğan, ödül hakkında “Bu dijital PR projesi Allianz Türkiye Kurumsal İletişim Departmanı tarafından üretildi. Tutkuyla, heyecanla, dışavurumcu bir yaklaşımla, canla başla yaratıldı. Fikirden, stratejiye, planlamadan, yaratıcı uygulamalara kadar herşey içeride kurgulandı. Biz Allianz Türkiye olarak elimizi taşın altına koymayı önemsiyoruz. Kurumlarda fikri üretimin ‘outsource’ edildiği ve üretmenin marjinalleştiği bir dönemde, bu ödülü tüm üreten ve üretme heyecanı ile çalışan insanlara adıyorum” dedi.