5 Aralık 2025, Cuma
spot_img

Allianz Türkiye, 11’inci kez “En Beğenilen Sigorta Şirketi”

Capital Dergisi’nin “İş Dünyasının En Beğenilen Şirketleri” araştırmasında Allianz Türkiye, sigorta sektöründe 11’inci kez zirvede yer aldı. Şirket aynı zamanda bireysel emeklilik alanının da en beğenilen markası seçilirken, tüm sektörler genelinde Türkiye’nin en beğenilen ilk 20 şirketi arasında gösterildi.

Allianz Türkiye, Capital Dergisi tarafından gerçekleştirilen “İş Dünyasının En Beğenilen Şirketleri” araştırmasında bu yıl da geleneği bozmadı ve üst üste 11’inci kez sigorta sektörünün en beğenilen şirketi seçildi. Şirket, bireysel emeklilik alanındaki başarılarını da tescilleyerek bu kategoride de bir kez daha liderlik koltuğuna oturdu. Allianz Türkiye ayrıca sektör bağımsız olarak araştırmanın “Türkiye’nin En Beğenilen 20 Şirketi” listesinde yer almayı başardı.

Capital Dergisi’nin 26 yıldır ZENNA Araştırma iş birliğiyle sürdürdüğü çalışma, iş dünyasından yöneticilerin katılımıyla gerçekleştiriliyor. Araştırmada şirketler; güvenilirlik, çalışan odaklılık, teknoloji kullanımı, çeviklik, değişime uyum, belirsizlik yönetimi, kültürel uyum ve paydaş yönetimi gibi çok boyutlu kriterlere göre değerlendiriliyor. Allianz Türkiye, tüm bu alanlarda gösterdiği performansla liderliğini bir kez daha perçinledi.

“İş dünyasında güven veren ve ilham uyandıran bir kurum olarak görülmek çok değerli”

Allianz Türkiye CEO’su Tolga Gürkan, 11 yıldır süren bu başarı serisinin arkasında “daha güvenli bir gelecek inşa etme” vizyonunun bulunduğunu vurgulayarak “Üst üste 11 yıldır en beğenilen sigorta şirketi seçilmemiz bizim için sadece bir başarı göstergesi değil; Türkiye’nin geleceğine duyduğumuz inancın, güçlü kurum kültürümüzün ve topluluk olarak paylaştığımız sorumluluk duygusunun bir sonucu. Capital Dergisi’nin kapsamlı değerlendirmelerle oluşturduğu bu listede liderliğimizi kararlılıkla sürdürmek büyük bir gurur ve motivasyon kaynağı. Bu yıl tüm sektörler arasında en beğenilen ilk 20 şirket arasında yer almak ise bizim açımızdan ayrı bir değer taşıyor. Allianz Türkiye’nin yalnızca sigorta sektöründe değil, Türkiye iş dünyası genelinde güven veren ve ilham uyandıran bir kurum olarak görülmesi son derece kıymetli” dedi.

Gürkan, Allianz Türkiye’nin 102 yıllık tarihinde ekonomik, sosyal ve çevresel gelişime katkı sağlamayı bir misyon olarak benimsediğini belirterek bugün milyonlarca kişinin yarınlarını daha güvenli kılmak için çalıştıklarını ifade ederek “Ekibimize daha iyi koşullar sunmak, sektörde standartları yükseltmek ve müşterilerimizin sağlığını, birikimini ve geleceğini korumak için buradayız. Bize duyulan güven, attığımız her adımda aynı tutkuyu büyütmeye devam ediyor” diye konuştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER