——————————-
ÇÖZÜMLENME MESAJI
——————————-
Tarafımıza iletilen söz konusu şikayet, değerlendirmelerimiz sonrasında aşağıda ki gibi çözümlenmiştir;
‘’Talebiniz ile ilgili 2016 K 44163 numaralı dosya araştırmaya istinaden red edilmiş bir dosya olup, sigortalı ve acenteye gerekli bilgiler aktarılmıştır.’’
Müşteri Hizmetleri
Allianz Sigorta A.Ş.
Allianz Hayat ve Emeklilik A.Ş.
Allianz Yaşam ve Emeklilik A.Ş.
Allianz Tower
Küçükbakkalköy Mahallesi
Kayışdağı Caddesi No: 1
34750 Ataşehir İstanbul
Web │ Facebook │ Twitter │ Instagram │ YouTube
Sayın Yetkili;
Tarafımıza iletilen şikayet ile ilgili inceleme başlatılmış olup, çözüm açıklaması sigortalımızın h_guntepe@hotmail.com ve hakanguntepe@gmail.com e-mail adreslerine iletilecektir. Bilgilerinize sunarız.
Allianz Sigorta A.Ş.
Allianz Hayat ve Emeklilik A.Ş.
Allianz Yaşam ve Emeklilik A.Ş.
www.sigortasikayeti.com.tr – “ŞİKAYET BİLDİRİM MESAJI”
Merhabalar
Allianz sigota müşterisi hakan güntepenin şikayet bildirimi aşağıda bilgilerinize sunulumuştur
İncelemeleriniz sonrasında çözümlenme mesajınızı iletmenizi rica ederiz
Sigortasikayeti.com.tr
From: Hakan guntepe [mailto:sikayetim@sigortamedia.com]
Sent: Monday, May 23, 2016 6:30 PM
To: sikayetim@sigortamedia.com
Subject: www.sigortasikayeti.com.tr – “ŞİKAYET BİLDİRİM MESAJI”
ŞİKAYET FORMU
Ad & Soyad: Hakan guntepe
Mail: hakanguntepe@gmail.com
Tarih: 2016-04-05
Sigorta Şirketi: Koc allianz
Poliçe No: 0001-0210-12388191
Şikayetin Detayı: 05.04.2016 tarihinde 34 jf1428 plakalı babama ait olan (orhan güntepe) araç ile tek taraflı (orta kaldırıma çıkarak kaza yaptım) kaza yaptım. Kaza sonucunda allianz hasar ihbar hattını aradım ve aracımı servise çekilmesini talep ettim kaza fotoğrafları ve güvenlik kamerası videoları elimde var acenteye ilettim. Kasko şirketi araştırmacı gönderdi ve kaza durumunu anlattım yaklaşık 2 ay geçmesinden sonra ödeme yapmayacaklarını ifade ettiler. Aracım teminat dışı neden kaldı bunun hakkında bilgi vermiyor. Polis raporu kazada yoktu (polise bu durumu söylediğimde bana öyle bir zorunluluğun yok ölüm ya da yaralı olmadığında gelmez, kasko şirketinin ekspertizi olmadıklarını belirtildi.) bu kadar büyük bir şirket nasıl olur da hiçbir neden belirtmeden ödeme yapılmayacağını mahkeme kanalının açık olduğunu söyleyebilir. (mahkeme işlemlerine bugün başladım) tarafıma ödeme yapılmasını talep ediyorum ve bana neden ödeme yapmadiginiza dair nedeni açıklayın lütfen…
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim bilgisi detaylarınızın doğruluğu, Poliçe ve hasar dosyanızın incelenmesi sonrasında sizin ile iletişim kurulması gereken konularda karşılaştığınız sorununuzun ilgili sigorta firması tarafından çözümlenmesi için geçecek sürece etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.
İLETİŞİM: sikayetim@sigortamedia.com