Allianz, Malezya’daki müşteri sayısını 2014 yılında yüzde 10 artırmayı planlıyor. Allianz’ın genel sigorta kolunu oluşturan Allianz Malaysia Berhad, bu hedefiyle Malezya pazarında daha da güçlenmeyi planlıyor. Allianz Malaysia Berhad CEO’su Zakri Khir’in bu hafta içi yaptığı açıklamaya göre, büyüme hedefi yeni ve geliştirilmiş ürünlerle birlikte sağlanacak. Perakende satış alanında Allianz’ın mevcut 2.2 milyon müşterisi bulunuyor. 2001 yılında Malezya piyasasına giren Allianz, 2007 yılında Allianz General Insurance Company (Malaysia) Berhad ismini alarak yürüttüğü faaliyetlerde özellikle genel ve hayat sigortaları branşlarında etkin bir rol üstleniyor. Son olarak, kredi derecelendirme kuruluşu Fitch’in Malezya sigorta piyasası ile ilgili öngörüleri, 2014 yılı için ‘istikrarlı’ şeklinde gerçekleşti. Raporda, Malezya sigorta piyasasının, istikrarlı büyüyen bir pazar, yönetilebilir yatırım riski ve istikrarlı faaliyet karına sahip olduğu vurgulandı. www.postonline.co.uk