23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Allianz Lig ‘Allianz Plus’ olarak yenilendi

Allianz Türkiye, acentelerine yönelik ödül programı Allianz Lig’i ‘Allianz Plus’ adıyla yeniledi. Allianz Türkiye Satış ve Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı Ertuğrul Yücenur “Ödül programımızın yepyeni tasarımı ve sadeleştirilmiş kazanç kurgusu ile acentelerimiz ürettikçe kazanmaya ve ödüller almaya devam edecek” dedi.

Allianz Türkiye, acentelerini motive etmek ve performanslarını ödüllendirmek amacıyla çalışmalarına devam ediyor. Bu kapsamda 2012 yılında Allianz Lig adıyla hayata geçirilen ödül programı yenilenerek, Allianz Plus adıyla acentelerin hizmetine sunuldu.

Ürettikçe kazandıran program

Allianz Türkiye Satış ve Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı Ertuğrul Yücenur; Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinden biri olarak yakaladıkları başarıda acentelerinin payının büyük olduğunu söyledi. Yücenur, “Acente odaklı bir şirket olarak şirketimizin görünen yüzü acentelerimize yönelik ödül programımızı yeniledik. Allianz Lig kampanya portalımızı Allianz Plus’a dönüştürdük. 2012 yılından bu yana bu portalımız aracılığıyla 3 bin 500 acentemize toplam 26 milyon TL’den fazla ödül kazandırdık. Son yıllarda portalımız üzerinden belli bir puan karşılığı hak edilen toplam 10 aracı Karadeniz, Ege, Güney Anadolu, İç Anadolu ve İstanbul bölgelerimize bağlı acentelerimize teslim ettik. Allianz Plus’ın yepyeni tasarımı ve sadeleştirilmiş kazanç kurgusu ile acentelerimiz ürettikçe kazanmaya ve birbirinden güzel ödüller almaya devam edecek” dedi.

9 kümeden oluşuyor

‘Allianz Plus’ adıyla yenilenen programda tüm acenteler 8 kritere göre segmente edilerek gezegen adlarıyla ifade ediliyor. Bu doğrultuda 9 küme oluşturuluyor. Acentelerin kendi yapılarına uygun gezegende kazançlarını ve performanslarını maksimize etmesi hedefleniyor. Daha önceki yapıda yer alan defans, forvet ve seçimli orta saha kurgusu yerine, her bir acente kümesi için aylık değişecek, 5 adet branş/ürün otomatik belirleniyor ve üçlü puan skalası yerine, her branş için tek hedef tanımlanıyor. Acenteler, hedefi geçtikçe yapılan üretim ölçeğinde kazançlarını da artırıyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER