Allianz, Interbrand’in “En İyi Global Markalar” sıralamasında üst üste altıncı kez dünyanın bir numaralı sigorta markası olurken, ilk kez dünyanın en değerli 30 markası arasına girdi.
Allianz, ilk kez Interbrand’in “En İyi Global Markalar” sıralamasında, dünyanın en değerli 30 markasından biri olarak gösterildi. Allianz, güçlü çalışan değer önermesi, sürdürülebilirlik ve sosyal liderlik yoluyla güven inşa etme kararlılığı ve spor alanındaki üst düzey işbirlikleri sayesinde, sıralamada iki basamak yükselerek 29’uncu oldu. Allianz, 125 milyon müşterisi ve 157 bin çalışanıyla, üst üste 6’ncı kez dünyanın en değerli finansal hizmetler markası seçildi. Marka değerini bu yıl 23,5 milyar dolara çıkaran Allianz, finansal hizmetler sektöründeki büyümesini ise yüzde 7 oranında artırdı.
Çalışanlar için cazip bir şirket
Allianz’a bir ödül de çalışanlarına sunduğu haklar ve güçlü işveren markasıyla geldi. Allianz, Fortune 100 Best Companies to Work For in Europe sertifikasında 7’nci sıraya yükseldi. Esnek çalışma modeli, güçlü yan hakları, sunduğu gelişim fırsatları, çeşitlilik ve kapsayıcılık konusundaki kararlı taahhüdüyle Allianz, hem mevcut hem de potansiyel çalışanlar için cazip bir şirket olarak konumunu güçlendirmeye devam ediyor. Allianz Türkiye dahil olmak üzere dünya genelinde 52 Allianz şirketi en iyi işveren sertifikasına sahipken, 16 Allianz şirketi faaliyet gösterdikleri ülkelerde en iyiler listesinde yer alıyor.