Allianz, 2025 Brand Finance Global 500 sıralamasında sigorta ve varlık yönetimi sektöründe birinci sıraya yerleşerek küresel pazardaki güçlü konumunu pekiştirdi. 135. yılını kutlayan şirket, marka değerini bir önceki yıla göre yüzde 6 artırarak 49,8 milyar dolara yükseltti.
Dünyanın önde gelen sigorta şirketlerinden Allianz, Brand Finance Global 500 sıralamasında 2025 yılı itibarıyla en değerli sigorta ve varlık yönetimi markası olarak yerini aldı. Bu başarı, pazar performansı, pazarlama stratejileri, yatırımlar ve markanın algısı gibi pek çok faktörün değerlendirildiği “Brand Finance 500” raporunda, Allianz’ın küresel ölçekteki gücünü bir kez daha gözler önüne serdi. Ayrıca, Allianz, tüm sektörlerde en değerli 25 marka arasında da yer aldı.
Kuruluşunun 135. yılını kutlayan Allianz Grubu, geçen yıla göre yüzde 6’lık bir artışla 49,8 milyar dolar değer kazandı. Bugün 70 ülkede 157 binden fazla çalışanı ve 125 milyondan fazla müşterisiyle sigorta ve varlık yönetimi hizmeti sunan Allianz, dünyanın en büyük varlık yönetimi şirketlerinden biri olarak öne çıkıyor. Allianz Türkiye ise 2008 yılından beri sektördeki lider konumunu sürdürüyor ve 81 ilde yaklaşık 8 milyon sigortalıya yenilikçi ürün ve çözümler sunuyor.
Brand Finance Global 500 sıralamasına https://brandirectory.com/reports/global adresinden ulaşabilirsiniz.


