18 Aralık 2024, Çarşamba
spot_img

ALC Servis, Antalya’da bayileri ile buluştu

ALC Servis, kuruluşunun 19’uncu yılında bayi toplantısını Antalya-Belek’te gerçekleştirirken, ALC Servis Genel Müdürü Mahmut Şevluk, “Sektör paydaşlarımızın da  katılımı ile oldukça verimli ve faydalı bir organizasyona imza attık” dedi.

SİGORTAMEDYA-ÖZEL

ALC Servis, kuruluşunun 19’uncu yılında bayi (franchise) toplantısını 25-27 Nisan tarihleri arasında Antalya-Belek’te gerçekleştirdi. ALC Servis Yönetim Kurulu Başkanı Arif Şevluk ve ALC Servis Genel Müdürü Mahmut Şevluk ev sahipliğindeki toplantıya, 100’ü aşkın davetli ile 71 servis noktası sahipleri ve yöneticileri katıldı. ALC Servis Genel Müdürü Mahmut Şevluk, sektör paydaşlarının da  katılımı ile oldukça verimli ve faydalı bir organizasyona imza attıklarını vurgularken, ALC Servis’in bayi toplantısında sigorta şirketi yöneticilerinin katıldığı 2 oturum halinde bir panel de düzenlendi. İlk oturumda, Sigortamedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar’ın moderatörlüğünde, Quick Sigorta Genel Müdürü Eyüp Özsoy, Koru Sigorta Genel Müdürü Kasım Yılmaz ve Sigorta Eksperleri İcra Komitesi Üyesi Alp Gülşener, Türkiye sigorta sektörünün güncel durumu ve geleceğini masaya yatırdılar. Toplantıda, ayrıca zincir servislerin sektördeki yeri ve pazar payındaki artış beklentileri de dile getirildi.

Kasko ürünlerinde zincir servislerden beklentiler var

Panelin öğleden sonraki 2’nci oturumunda ise sigorta şirketlerinin hasar ve lojistik departmanlarının yöneticileri, hasar süreçleri ve yeni kasko ürünlerinde zincir servislerden beklentilerini aktardılar. Türk Nippon Sigorta’dan Serdar Yazıcı, Eureko Sigorta’dan Uğur Beyanal, Aveon Sigorta’dan Erkan Kıraç ve Koru Sigorta’dan Tuncay Demirel’in sunum yaptıkları oturumda, Dr. İsmail Kızılbay’ın hasar süreçlerinde iletişim konulu konuşması da toplantıya katılanlar tarafından ilgiyle karşılandı.  

Bayi toplantımız bir nevi ‘çalıştay’a dönüştü

ALC Servis Genel Müdürü Mahmut Şevluk, ALC Servis’in Antalya-Belek’te gerçekleştirdiği bayi toplantısı ile ilgili şu görüşleri dile getirdi: “71 hizmet noktası ile ülkemizin lider araç onarım markalarından biri olarak bu yılki toplantımızda değerli sektör paydaşlarımızın da  katılımları ile oldukça verimli, faydalı bir organizasyona imza atmanın gururunu yaşıyoruz. Bayi toplantımızın bir nevi ‘çalıştay’a dönüşmesini sağlayan tüm değerli katılımcılara, sektör paydaşlarımıza, iş ortaklarımıza ve ALC Servis’in bugün sektöründe lider markalarından birisi olmasını sağlayıp, emek veren çalışma arkadaşlarımıza şükranlarımı sunar, başarılarımızın artarak devamını dilerim.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER