9 Aralık 2025, Salı
spot_img

ALC Servis, 2026 yılında bayi sayısını 81’e çıkarmayı hedefledi

2026 yılında bayi sayısını, 81’e çıkarmayı hedeflediklerini belirten ALC Servis Bayilerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Abdurrahman Çelik, “En büyük önceliğimiz, sigortalı müşterilerimizin kaliteli hizmet için şehir değiştirmek zorunda kalmaması ve her noktada ALC standartlarının eksiksiz uygulanmasıdır” dedi.

SİGORTAMEDYA ÖZEL

Türkiye’de otomotiv ve onarım sektörünün önde gelen şirketlerinden ALC Servis, 2025’te de istikrarlı büyümesini sürdürdü. Bayi sayısını ve sigortalılara verdikleri hizmetin kalitesini artıran şirket63 ilde 72 servis noktasıyla Türkiye’nin en geniş hizmet ağlarından birine sahip. 

ALC Servis, otomotiv hasar onarım ve bakım alanlarında sigorta ve filo şirketleri ile bireysel müşterilere yüksek standartlarda hizmet sunuyor. Geçtiğimiz ay ALC Servis Bayilerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Abdurrahman Çelik’le bir röportaj yaptık.  Röportajımızda, ALC Servis’in, Türkiye’nin otomotiv servis ekosisteminde hızla büyüyen bayi yapılanmasını, hedeflerini ve stratejik yol haritasını anlatan Çelik, 2025 yılı sonu itibarıyla bayi sayısını 75’e, 2026 yılında ise 81’e çıkarmayı hedeflediklerini söyledi.  Çelik, “En büyük önceliğimiz, sigortalı müşterilerimizin kaliteli hizmet için şehir değiştirmek zorunda kalmaması ve her noktada ALC standartlarının eksiksiz uygulanmasıdır” dedi.

Her bayimizde aynı kaliteyi aynı hızla sağlamak önemli

Bayi yapılanmasında yaygınlığın yalnızca sayıdan ibaret olmadığını vurgulayan Çelik, şunları dile getirdi: “Her şehirde bulunuyor olmak tek başına yeterli değil; önemli olan her bayiimizde aynı kaliteyi, aynı hızla sağlayabilmek. Bu nedenle bayi yönetimini tek merkezden koordine ederken, sahadaki operasyonlarımızı 7 bölgede görev yapan 7 bölge müdürü ile yakından takip ediyoruz.” Özellikle hasar anı ve sonrasındaki süreçlerin sigortalılar için kritik olduğunu belirten Çelik, “Bugün birçok sigortalı, kaliteli servis hizmetine ulaşmak için şehir değiştirmek zorunda kalıyor. ALC Servis olarak tüm planlamamızı, insanların bulundukları ilde hızlı ve güvenilir hizmet alabilmesi üzerine kurduk. 2026 hedefimiz olan 81 bayiye ulaştığımızda, bu gerekliliği tamamen ortadan kaldırmayı amaçlıyoruz” diye konuştu.

Çelik, röportajımız sonunda sigortalılar ve sektör paydaşlarına yönelik şu mesajları verdi: “ALC Servis olarak yalnızca bugünün ihtiyaçlarını değil, yarının servis ekosistemini inşa ediyoruz. Bize güvenen sigorta şirketleri, iş ortaklarımız, bayilerimiz ve en önemlisi sigortalılarımız için standardı sürekli yükseltmeye devam edeceğiz. Türkiye’nin en yaygın, en güvenilir ve en modern servis ağı olma hedefimize emin adımlarla ilerliyoruz.”

Sadece bir tabelayı değil, hizmet standardını temsil ediyoruz

Genişleyen servis ağı dolayısıyla ALC Servis’in yeni bayi kazanımı süreçleri de sistematik bir yapıda ilerliyor. ALC Servis Bayilerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Abdurrahman Çelik, aday değerlendirmesini nasıl yaptıkları konusunda şu bilgiler paylaştı: “Yeni bir bayiyi sisteme dahil ederken sadece fiziki şartlara değil, teknik kapasiteye, ekip yapısına, bölgesel hizmet ihtiyacına ve ALC Servis kültürüne uyuma bakıyoruz. Çünkü biz sadece bir tabelayı değil, bir hizmet standardını temsil ediyoruz. Aday bayiler için saha analizleri, teknik uygunluk kontrolleri, üretme ve yönetme kabiliyetleri, operasyonel süreç simülasyonları ve finansal değerlendirmeler yapılıyor.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER