Marketing Türkiye dergisinin Marketing Management Institute, Sikayetvar.com ve Method Research Company işbirliğiyle gerçekleştirdiği araştırmada Aksigorta, sigorta sektöründe online şikayet yönetimini en iyi yapan şirket seçildi.
Marketing Türkiye dergisi, Marketing Management Institute, Sikayetvar.com ve Method Research Company işbirliğinde gerçekleştirilen araştırma kapsamında 10 farklı sektörde faaliyet gösteren 250’den fazla marka arasından tüketici şikâyetlerini en iyi yöneten markalar açıklandı. İnteraktif Pazarlama Zirvesi kapsamında bu yıl ilk defa online şikayet yönetimi konusunda düzenlenen “A.L.F.A Awards”da Aksigorta, şikayetlere dönüş süresi ve şikayetçi memnuniyet oranlarının esas alınarak yapılan değerlendirme sonucu kendi sektöründe online şikayetleri en iyi yöneten şirket ödülüne layık görüldü.
Sigortacılıkta, empati daha fazla öne çıkıyor
Geçtiğimiz yıl, 2014’ü “Müşteri Yılı” olarak ilan ettiklerini ve pozitif müşteri deneyimlerini merkeze koyarak tüm iş yapış modellerini gözden geçirdiklerini belirten Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen, müşteri şikâyetlerinin, ürün ve hizmet kalitesini geliştirmede en önemli geri besleme mekanizması olduğunu söyledi. Sigorta sektöründe satın alınan ürün ve hizmetlerin pek çok sektörden farklı olarak kişilerin en zor anlarında kullanıldığını belirten Gülen, “Müşteriyle kurulan empati, hizmet kalitesi, sorun çözme hızı, diğer sektörlere göre daha fazla ön plana çıkmaktadır” dedi.