Aksigorta’nın yeni uygulamasıyla, Aksigortalılar hasar dosya durumlarındaki değişimi anlık olarak WhatsApp’tan öğrenebilecek. Bu sayede Aksigorta müşterileri çağrı merkezini aramak ya da web sitesi üzerinden sorgulama yapmak zorunda kalmadan; WhatsApp’tan gelen bildirimle dosya durumlarını takip edebilecekler.
Yeni nesil sigortacılık anlayışıyla ürün ve hizmetlerini geliştirmeye devam eden Sabancı Holding iştiraki Aksigorta; sigorta sektöründe bir ilke daha imza attı. Müşteri deneyimini üst seviyelere taşıması beklenen bu uygulama ile artık Aksigortalılar; hasar dosya durumunda yaşanan bir değişikliği anlık olarak WhatsApp bildirimi ile öğrenebilecekler.
Hizmet deneyimini dijitalleştirecek bu yeni uygulama ile hasar ihbarında bulunan Aksigortalılara; ihbar sonrasında dosyalarının durumları hakkında Aksigorta’nın Official Business WhatsApp hesabı üzerinden otomatik bildirimler gönderilecek. Bu sayede Aksigorta müşterileri, çağrı merkezini aramak ya da web sitesi üzerinden sorgulama yapmak zorunda kalmadan; hasar dosya durumlarını anlık olarak takip edebilecekler.