Aksigorta, hasar organizasyonunu yeniden yapılandırarak, fonksiyonun adını ‘Hasar Müşteri Deneyimi’ olarak değiştirdi. Soner Akkaya ise Hasar Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı.
Aksigorta, ‘müşteri odaklı’ stratejisi doğrultusunda hasar organizasyonunu, süreç ve müşteri bazlı iş modellerini dikkate alarak yeniden yapılandırdı. Bu kapsamda iş süreçleri ve Hasar ekiplerinin rol ve sorumluluklarında önemli değişiklikler yapılarak ‘Hasar ve Operasyon’ olan fonksiyonun adı ‘Hasar Müşteri Deneyimi’ olarak değiştirildi. Aksigorta İç Denetim Başkanı olarak görev yapan Soner Akkaya da 2017 yılından itibaren Hasar Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı.
Yeni organizasyon ile hasar süreçleri ‘Oto Dışı Hasar’, ‘Oto Hasar ve Lojistik’, ‘Hasar Hukuk, Rücu ve Bedeni Hasar’, ‘Hasar Veri Analitiği ve Performans Yönetimi’, ‘Müşteri İletişim ve Destek’ şeklinde Hasar Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı’na doğrudan raporlayacak.