28 Aralık 2024, Cumartesi
spot_img

Aksigorta, tek “TUŞLA” karşınızda

Aksigorta, müşterilerinin her kanaldan Aksigorta Hizmet Merkezi’ne kolay ve hızlı erişebilmeleri için çağrı merkezleri ve destek kanallarına ulaşmanın en kısa yolu olan “TUŞLA” uygulamasına dahil oldu. Artık yeni nesil mobil destek platformu “TUŞLA” uygulamasını akıllı telefonlarına ücretsiz olarak indiren Aksigorta müşterileri, yenilenen Aksigorta Hizmet Merkezi Sesli Yanıt Sistemi’ne kolaylıkla ulaşabiliyor.

tusla-gorsel1Aksigorta Hizmet Merkezi’ne bağlanmak isteyen müşteriler, “TUŞLA” uygulaması sayesinde menüler arasında geçişleri beklemeksizin, hızlı bir şekilde istedikleri adıma ulaşabiliyor. Müşterilerine her zaman için kolay, erişilebilir ve yalın bir sigortacılık anlayışı sunmak isteyen Aksigorta, Tuşla uygulamasında yer alarak müşterilerine çok daha erişilebilir bir hizmet merkezi sunuyor. Sesli Yanıt Sistemine ulaşmanın yanında dileyen kullanıcılar direkt olarak Aksigorta’nın Twitter hesabına da mesajlarını gönderebiliyorlar. Kullanıcılar gezindikleri menüler altında bulunan Yaz Gönder adımını kullanarak mesajlarını yazılı olarak da Aksigorta ile paylaşabiliyorlar. Bunun yanı sıra kullanıcılar, isterlerse Sizi Arayalım adımını kullanarak telefon numaralarını ve bilgilerini Aksigorta’ya göndererek uygun oldukları bir zamanda geri aranmalarını talep edebilirler.

Sigorta sektöründe, satın alınan ürün ve hizmetlerin pek çok sektörden farklı olarak kişilerin en zor anlarında kullanıldığını belirten Aksigorta Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Serdar Dinçaslan, şunları söyledi:

“Sigorta sektöründe müşterilerin çağrılarının yanıtlanma ve sorunlarının çözüme kavuşturulma hızı diğer sektörlere göre daha fazla ön plana çıkıyor. Şirketlere ulaşmak için müşterilerin en sık kullandıkları kanalların başında çağrı merkezleri geliyor. Aksigorta olarak biz de olumlu müşteri deneyimleri yaratmak amacıyla çağrı merkezi süreçlerimizde iyileştirmeler yapmaya devam ediyoruz. Bu anlamda müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırmak için sesli yanıt sistemimizi (IVR) yeniledik. Bu çalışmanın yanı sıra Çağrı merkezi sektörünün yenilikçi uygulaması “TUŞLA”ya dahil olduk. Bu uygulama sayesinde de müşterilerimiz, bize en kısa zamanda, kolayca ulaşabilecekler.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER