Ekspertiz işlemlerini dijital ortama taşıyan Aksigorta; bu sayede azami 1 hafta süren hasar dosya kapamalarını 20 dakika gibi oldukça kısa bir sürede gerçekleştiriyor. Şirket bu sayede müşteri memnuniyeti skorunu 2 kat yükselterek 75 puana taşıdı.
Müşteri odaklı yaklaşımlarla ürün ve hizmetlerini hayata geçirmeye devam eden Sabancı Holding iştiraki Aksigorta; dijital dünyanın getirdiği yeniliklere bir yenisini daha ekledi.
Pandemi sürecinde ivme kazanan dijitalleşmeden aldığı güçle müşteri memnuniyetini iki katına çıkaran Aksigorta; sigortacılık süreçlerinde en kritik zaman olan hasar ekspertiz sürecini konut ve işyeri ürünlerinde dijital ortama taşıyarak; hem müşteri ve eksperlerinin sağlıklarını korumalarına yardımcı oldu; hem de uzayan dosya kapama süreçlerini kısalttı.
Yerinde tespit ile yapılan ekspertizler için müşteriler hasar ödemesini alabilmek adına dosya açtırıyor ve ekspertizin fiili olarak yapılmasını bekliyordu. Ekspertiz randevularında ise kimi zaman eksperlerin iş yoğunluğu; kimi zaman da hasar sahibinin o tarihte uygun olmaması ile süreç uzayabiliyordu.
Online ekspertiz ile birlikte Aksigorta; fiili ekspertiz uygulamasında 1 haftayı bulabilen hasar dosyası kapama işlemlerini; 20 dakika gibi oldukça kısa bir sürede tamamlamaya başladı. Randevulaşma sürecinin getireceği olası müşteri memnuniyetsizliğini ortadan kaldırdı. Bu yenilikle birlikte Aksigorta’nın müşteri memnuniyet puanı iki katına çıkarak +75 olarak hesaplandı.