Aksigorta’nın ‘Acente Memnuniyeti ve Bağlılığı Araştırması’na göre, Aksigorta’nın acenteleri bağı giderek güçleniyor. Araştırmaya göre acenteler, özellikle bölge müdürlüklerinden aldığı hizmetlerden oldukça memnun.
Aksigorta’nın TNS ile gerçekleştirdiği “Acente Memnuniyeti ve Bağlılığı Araştırması, Aksigorta’nın acenteleri ile bağının giderek güçlendiğini ortaya koydu. Araştırmada, bağlılık endeksi 2013 yılında 85 iken 2014 yılında üç puan artarak 88 oldu. Araştırmada ayrıca, Aksigorta’nın acentelerinin yüzde 70’i ile güçlü bir ilişki kurduğu belirlendi.
Araştırmaya göre, acenteler özellikle Aksigorta’nın bölge müdürlüklerinden aldıkları hizmetlerden son derece memnun. Gerektiğinde bölge müdürleri ve müşteri temsilcilerine kolay ulaşma, talep ettikleri bilgi, soru ve şikayetlerine zamanında dönüş yapılması, kampanya süreçlerinde bilgilendirme gibi konularda Aksigorta’ya tam puan veren acenteler, bölge müdürlüğündeki satış temsilcilerini teknik konular, ürünler, hasar ve tahsilat konularında bilgili ve sorun çözme becerisine sahip buluyorlar.