22 Kasım 2024, Cuma
spot_img

Ak Sigorta| Çözümlenen Şikayetler

[vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”Aksigorta…Kasko Hasarımda 06 – 05 – 2011″ tab_id=”1455625879956-7416ca0e-3d26″]

————————————————-
AK SİGORTA ÇÖZÜMLENME MESAJI
————————————————-
Sayın Yetkili,
Dosya no.: 10508156 Konu Bölge Müdürlüğümüz tarafından değerlendirilmiştir.
Sigortalımıza konu hakkında sözlü bilgi verilmiş olup Bölge Müdürlüğümüzün cevabını aşağıda bilginize sunarız.

“ Konu dosyayla ilgili yapılan inceleme sonucunda, beyan ile hasar uyumsuzluğu nedeniyle, herhangi bir ödeme yapılamayacağını üzülerek bildiririz.”

Sayın Müşterilerimiz, Ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili her türlü öneri, soru, şikayet ve talebinizi www.aksigorta.com.tr
internet sitemize, bilgi@aksigorta.com.tr e-mail adresimize veya 444 27 27 nolu telefondan Hizmet Merkezimize iletebilirsiniz.

Saygılarımızla,
AKSİGORTA
Hizmet Merkezi Müdürlüğü

———————————————–
Aksigorta müşterisi Ahmet Aybattı tarafından iletilen şikayet bildirimidir
Sayın Aksigorta yetkilisi Sigortalı Ahmet Aybattı tarafından iletilen şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.
Gerekli incelemelerin yapılması ve çözümlenme mesajınızın iletilmesi ricası ile bilgilerinize sunarız

Sigortamedia
———————————————–

——————————
ŞİKAYET DETAYLARI
——————————
Tarih               : 2011-05-11
Adınız              : Ahmet
Soyadınız          : AYBATTI
e-mail Adresiniz : aaybatti@hotmail.com
Poliçeniz           :AKSİGORTA T-29212554-0-0
Şikayet Detayı   :
İyi akşamlar 02/04/2011 Tarihinde maddi hasarlı trafik kazası sebebi ile aracım hasar gördü.
Tramer tarafından %0 Kusurlu bulundum.

Sigorta şirketim hasarımın onarılması konusunda sanırım oyalama uyguluyor.Çünki hala dosyanın incelemede olduğunu ve aracımın inceleme sonuna kadar yaptıramıyacağımı belirtiyor.
Dosya No:10508156 Her aramamda 24 saat içinde bilgilendirileceğimi belirtmelerine rağmen bu güne kadar hiçbir cevap alamadım. Lütfen konunun netleştirilmesi için yardımlarınızı esirgemeyiniz.
Saygılarınla
EK BİLGİLER
Hasar dosya numarası :10508156
Acente no                : 8443
Başlangıç ve bitiş tarihi:05/11/2010 05/11/2011
Tramer belge no        :113303462
Kaza yapmış olduğumuz aracın sigorta bilgileri:
Sigorta şirketi             : Aksigorta
Acente no                 : 7288
Poliçe no                    : T-31256389-0-0
Başlangıç ve bitiş tarihi :30/03/2011 30/03/2012
Tramer belge no        :119040256 Sorunumuz sigorta şirketi karşı tarafın sigorta poliçesinin geçersiz olduğunu iddia ederek aracımın onarım masrafını karşılamamaktadır. Tramerde karşı tarafın poliçe numarası gözükmekte kendi sistemlerinde gözükmekte ve hala geçersiz olduğunu iddia etmekteler.

Tramer raporunda kusur oranları benim aracıma %0 Karşı tarafa %100 olarak verilmiştir. Lütfen sorunun çözümünde yardımlarınızı rica ederim.
Saygılarımla

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AkSigorta…KaskoPoliçemde 30-04-2015″ tab_id=”1455620735535-fc3f96b3-ec4a”]

—————————-
ÇÖZÜMLENME MESAJI
—————————-

Aşağıdaki şikayet nihai sonuca ulaştırılmıştır.

 

“Talebinize istinaden 7 günlük ikame araç organizasyonu sağlanmıştır.”

 

Ak Sigorta

———————–
Ak Sigorta müşterisi Mustafa leblebicioğlunun şikayet bildirimidir

Ak Sigorta müşterisi Mustafa leblebicioğlunun şikayet bildirimi aşağıda detaylı olarak belirtilmiştir

incelemeleriniz sonrasında internet sitemizde yayımlanmaküzere çözümlenme mesajınızı iletmenizirica ederim

 

sigortamedia
———————
Şikayet bildirimi

Adınız Soyadınız : mustafa cengiz leblebicioğlu
Tarih:28-04-2015
Mail adresiniz: m.c.leblebicioglu@hotmail.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: aksigorta

Tarih: 28-04-2015  / aksigorta
Şikayet Mesajınız: aksigorta Antakya bayisi barmak sigorta ve ar.hiz.ltd.şti. ‘ye aracımın kasko sunu 10.04.2015 tarihinde yenilettim aracıma 12.04.2015 tarihinde çarptılar hafif yaralanmalı hasarlı neticelenen bu kazadan sonra sigortacımı aradım ve anlaşmalı servise götürmemi istediler renault mais servisini aradım ve 28.04.2015 tarihine randevu verdiler.bu tarihte götürdüm ve hasar dosyası açıldı doğal olarak tamirat uzun süreceğinden yedek araç istemim oldu.Fakat Barmak sig.ar.hiz.kaskomu sadece aracın yürüyemez olması halinde çekilmesi neticesinde yedek araç verilebilir şekilde poliçe yapmış.Ankarada aracımın servisden çıkması yaklaşık 10 gün sürecek işim gereği araç olmadığında çok mağdur olucam.Sigortacımın bu yaptığı resmen sahtekarlıktır kandırmadır.Zira full kasko dememe rağmen fiyat kıravbilmek için poliçeyi istediğim şekilde yapmamıştır.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AkSigorta…PoliçemdeSorunum 11 – 02 – 2013″ tab_id=”1455620583075-5c4c2ce9-6d1e”]

– – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – – – –
Sn. Murat A.
Tarafımıza iletmiş olduğunuz konu ilgili birimlerimiz tarafından değerlendirilmiştir. Buna istinaden aşağıdaki açıklamayı bilgilerinize sunarız.

“28.02.2013 tarih ve 15427 no’lu hazine şikayeti sigortalımız tarafından, talep edilen faturaların ibrazı halinde, söz konusu harcamalar da poliçe kapsamında değerlendirilerek sigortalımıza ödenecektir.”

Dosya No: 12107472 ile ilişkili konuya dair bilgi müşterimize sözlü olarak da iletilmiştir.

Saygılarımızla,
AKSİGORTA
Hizmet Merkezi Müdürlüğü

– – – – – – – – – – – – – –
BİLDİRİM MESAJI
– – – – – – – – – – – – – –

Tarih               : 2013-2-8
Adınız              : Murat
Soyadınız         : ARICIOGULLARI
e-mail Adresiniz : murat_1183@hotmail.com
Poliçeniz          : 1391724
Şikayet Detayı :
Aksigortaya Kredi Karti issizlik teminatimla ilgili issizligimle ve teminattan yararlanabilmemle ilgili tum bilgi ve belgeleri gondermeme ragmen tazminatimi odemiyor.istedikleri tum bilgi ve belgeler fazlasi ile kendilerine zamaninda teslim edildigi icin bahane bulamayan bu sigorta sirketi sanki issizligimle ilgili bilgi ve belgeler yokmus gibi hareket ederek 9.Ayda yapmis oldugum bir harcamanin faturasini benden istiyor.

9.ayda yapilmis bir alisverisin faturasini nereden bulabilirim ben ayrica Aksigortaya bu harcamamin detayi ile ilgili yazili beyanat vermeme ragmen tazminatimi odemeye yanasmiyor.Aksigorta bu harcamamla ilgili donemlerde primlerini kredi kartimdan catir catir cekip guvence altina almadan once bunu dusunmeliydi.bunu.Madem bu harcamami policemdeki ozel sartlara dayanarak belge isteyecektin ey aksigorta o zaman primlerini de ona gore tahsil edecektin.Aksigortayi hazine mustesarligina.bimere sikayet ettim.ne zaman tazminatimi oderler ben de sikayetlerimi durdururum.
Bu sigorta sirketi ile birakin police yapmayi bu sigorta sirketi yuzunden akbankla da iliskimi fazla surdurmeyecegim.zira bu sigorta sirketini basima kendileri musallat etti.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ak Sigorta…Kasko Poliçemde 31 – 07 – 2012″ tab_id=”1455620546286-63390d38-3c93″]

– – – – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – – – – – –

Sn. Selim A.
Tarafımıza iletmiş olduğunuz konu ilgili birimlerimiz tarafından değerlendirilmiştir. Buna istinaden aşağıdaki açıklamayı bilgilerinize sunarız.

“11593320 nolu dosyanıza dair ödeme yapılmıştır.”

Saygılarımızla,

Ak Sigorta
Hizmet Müdürlüğü
– – – – – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – – – – – – – – – – –

Tarih               : 2012-6-29
Adınız              : Selim
Soyadınız          : Alkanlı
e-mail Adresiniz : selimbey42@gmail.com
Poliçeniz          : 36490389
Şikayet Detayı :
Öncelikle yukarıda belirttiğim poliçe numarası karşı aracın poliçesi, bu poliçeye sahip Aksigorta tarafından mağdur edildim. Dosya numarası 11593320. Kaza sonucunda Aksigorta tarafından sigortalanmış araç Tramer tarafından %100 kusurlu çıktı, ben %0 kusurluyum. Exper ile servisim anahtar teslim olarak anlaşmış. Fakat aradan 1 gün geçti Aksigorta ödeme yapmayacaklarını belirtmişler.

Sebep olarakta “Aracımız kazaya karışmamış, temas yok” demişler. Ama raporda da belirtildiği gibi araçları kazanın tek ve yegane sebebi. Sigorta şirketine bu konu hakkında bastırınca konuyu saptırarak ödemeyi reddediyorlar. Mağdur durumdayım gereğinin yapılmasını istiyorum. Konu ile ilgili detaylı bilgi almak isterseniz iletişim adresim

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AkSigorta…KaskomdakiSorunum 08 – 06 – 2012″ tab_id=”1455620449369-f322e6b9-7ec1″]

– – – – – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – – – – – – –
Sn. Yıldırım B.
Tarafımıza iletmiş olduğunuz konu ilgili birimlerimiz tarafından değerlendirilmiştir. Buna istinaden aşağıdaki açıklamayı bilgilerinize sunarız.

“11316247 nolu dosyanıza dair ödeme yapılmıştır.”

Saygılarımızla,
AKSİGORTA
Hizmet Merkezi Müdürlüğü
– – – – – – – – – – – – – – – – –
BİLDİRİM MESAJI
– – – – – – – – – – – – – – – – –

Tarih                : 2012-5-8
Adınız               : Yıldırım
Soyadınız          : Bayazıt
e-mail Adresiniz : yildirim.bayazit@hotmail.com
Poliçeniz          : 11316247
Şikayet Detayı  :
Dosya No         :11316247-1
13 Mart 2012 tarihinde sabah arabamla işe giderken otobanda bir sürücü arabamın arka sol tarafından hızla çarptı. Arabamın arkasında ve sol tarafında ağır hasar oluştu. Tutulan raporla birlikte aracımı servise çektim.

Ak sigorta aracımdaki hasar büyük olduğundan dolayı pert kaydı düşmek istedi ve araç bedeli olarak komik rakamlar teklif ettiler. Tabi kabul etmedim. Aracımın yapılmasını istedim. Aracım 90 binde tertemiz bir Toyota Corolla.

Daha 2012 Şubat ayında 4 milyar masraf yaptım. Çelik jant,lastik, akü, triger seti, amortisör hepsini değiştirdim. Taksitlerini halen ödemekteyim. Kazadan sonra 2 ay geçmesine rağmen halen aracımla ilgili bir işlem yapılmadı. Gözüm gibi baktığım aracım yetkili servisin açık otoparkında yağmur ve çamurun altında yatmakta.

444 27 27 (çok faydalı bir servistir. kişisel sabır sınırlarını öğrenmek isteyen herkes, bu numarayı arayarak kendini test edebilir.) Aksigorta müşteri hizmetlerini aradığımda yetkili birisine ulaşamıyorum. Ulaşabildiğim insanlarda papağan gibi aynı şeyi tekrarlıyorlar “Dosyanız incelemede Exper ile görüşün” Experi arıyorum “Biz raporumuzu düzenledik Aksigortayı arayın” diyorlar. Tekrar Aksigortayı arıyorum “Dosyanız inceleniyor Size dönüş yapılacak” diyorlar. Ama ne arayan oluyor ne de soran. 444 27 27 derdini anlatmak için mağdur olmanda yeterli değil, para ödemelisin. Zehir zıkkım olsun kuruşu kuruşuna…
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AkSigorta…KaskoPoliçemde 03 – 06 -2012″ tab_id=”1455619118053-e8b8342a-8612″]

– – – – – – – – – – – – – –  – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – – – –  – – –

Sn. Memet Yaşar Y.
Tarafımıza iletmiş olduğunuz konu ilgili birimlerimiz tarafından değerlendirilmiştir. Buna istinaden aşağıdaki açıklamayı bilgilerinize sunarız.

“Acentemiz ile görüşülmüştür. Acentemiz poliçe üzerinde yer alan sigortalı IBAN hesap numarasına iade tutarını gönderdiklerini iletirler. Bilgilerinize.”

Saygılarımızla,
AKSİGORTA
Hizmet Merkezi Müdürlüğü
– – – – – – – – – – – – – –  – – –
BİLDİRİM MESAJI
– – – – – – – – – – – – – –  – – –

Tarih              : 2012-5-1
Adınız             : MEMET YAŞAR
Soyadınız        : YOLGÖSTEREN
e-mail Adresiniz : memet_yasar2774@hotmail.com
Poliçeniz         : 33171803
Şikayet Detayı :
Aksigorta’nın 34 bz 5480 plakalı araca yapmış olduğu 33171803 no’lu kasko poliçesi, 03 Aralık 2011 tarihinde iptal edilmiş olup, prim iadesi ilgili kredi kartına değil de acente hesabına ödenmiştir. Poliçe yapılırken ödemesi şahsi kredi kartımdan yapılmış olup, prim iadesinin de ilgili kredi kartına yapılması gerekmektedir.

Benim Aksigorta’ya herhangi bir borcum yoktur, acenteye de sigortadan dolayı bir borcum yoktur.

Geri iade olan sigorta prim iademi ilgili kredi kartına yaptırılmasını, mağduriyetimin giderilmesini önemle rica , ederim. bu konu defalarca dile getirilmiş olup bir sonuç ve çözüm sağlanamamıştır.

aksigorta a.ş ve atm eşrefoğlu sigorta ve ara.hiz.ltd.şti. şikayetciyim lütfen çözüm sağlayın

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Aksigorta…Kasko poliçemde 08 – 07 – 2011″ tab_id=”1455625781010-6fe71bce-96e8″]

—————————
ÇÖZÜMLENME MESAJI
—————————
Sayın Yetkili,

Dosya no:800153

Şikayete konu hasar dosyasına ilişkin olarak Şirketimiz kayıtları üzerinde yapılan incelemelerde aşağıda belirtilen tespitlerde bulunulmuştur;

Marmara Bölge Müdürlüğü’ müze bağlı olarak faaliyet gösteren acenteliğimiz tarafından, 13.01.2012 – 13.01.2013 vadeli olarak düzenlenen Trafik Sigorta Poliçesi ile Eyyüp Yılmaz adına kayıtlı 16 BCV 86 plaka nolu araç, Şirketimiz nezdinde sigortalanmıştır.

Sigortalı 16 JEL 89 plakalı araç ile 28.01.2012 tarihinde çarpışması sonucu  hasara uğramıştır. 28.01.2012 tarihinde anlaşmasız UMT Otomotiv tarafından hasar ihbarının tarafımıza ulaştırılmasının ardından 800153 numaralı hasar dosyası açılmış ve eksper olarak Başarı Sigorta Ekspertiz Hizm. Ltd.Şti. atanarak ekspertiz çalışmasına başlanmıştır.

Ekspertiz çalışmasının tamamlanarak eksper raporunun tarafımıza 23.03.2012 tarihinde ibraz edilmesinin ardından süratle inceleme işlemlerine başlanmıştır. Eksper raporunda hasarın tazmini için yedek parça olarak 3.312,68TL, işçilik olarak 2.200TL tespit edildiği görülmüştür. Gerekli çalışmanın tamamlanmasının ardından eksper raporunda belirtilen hesap numaralarına; yedek parçaların Şirketimizce tedarik edilmesi nedeni ile mağdur araç maliki adına 29.03.2012 tarihinde işçilik tutarı olan 2.200,00TL EFT marifeti ile ödenmiştir.

Eksper raporunda iletilen banka bilgilerinin araç maliki Semi Çam’a ait olmaması nedeni ile karşı banka tarafından ödeme hesaplarımıza iade edilmiştir. Bu sırada servis tarafından Vekaletname ve fatura aslı Şirketimize ibraz edilmiş ve eskper raporunda banka bilgilerinin vekil Vildan Korkmaz’a ait olduğu belirtilmiştir. Bunun üzerine 06.04.2012 tarihinde KDV dahil 2.596,00TL ödeme onaylanmış ve 10.04.2012 tarihinde EFT marifeti ile hesaplarına iletilmiştir.

Saygılarımızla,

Liberty Sigorta A.Ş.
Memnuniyet Takip Birimi
—————————
BİLDİRİM DETAYLARI
—————————
Sayın Liberty Sigorta Yetkilisi,
Sigortalı Nevzat Çalışkan tarafından iletilen şikayet maili aşağıda döküm olarak tarafınıza sunulmuştur. Konu ile ilgili incelemeleriniz ve sonrasında çözümlenme mesajınızı tarafımıza bildirmeniz ricası ile
İyi çalışmalar dileriz
Saygılarımızla
www.sigortasikayeti.com bir Sigortamedia yayınıdır.
—————————
ŞİKAYET DETAYLARI
—————————
Tarih                   : 2012-4-9
Adınız                  : nevzat
Soyadınız             : çalışkan
e-mail Adresiniz     : nevzat_caliskan1980@hotmail.com
Poliçeniz              : BRTPL7758131    dosya no 800153
Şikayet Detayı   : bu poliçe numarasına ilişkin hasar doyası ocak ayının son haftası açılmış olup araç onarım faturası şubat ayı 2 haftası kesilmiş olup doya ödeme planı haln çıkmamaktadır.aradığımızda saçma sapan yanıtlar almaktayız her perşembe ve cuma gününe ödeme sözü veriliyor fakat ortada bir şey yok batık mı değil mi yoksa paralarımı yok bize ödemeyeceğiz deseler
ben hayrına hibe edeceğim bu parayı.tv de yayınlanan reklam çok güzel ama icraat yok basına basacam bütün paramı liberty sigortayı kötüleyen bütün reklamları ben yaptıracağım bunu da yapacağım en sonunda .
dosya no 800153

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AkSigorta…KaskoHasarSorunum 18 – 11 – 2014″ tab_id=”1455620635530-905daadc-d708″]

Merhaba,

 

Sigortalımız Yaşar İnce ile 13.10.2014 görşülerek, şikayetinin takibimizde olduğu bilgisi paylaşılmıştır ve çözüm için ilgili birimlere yönlendirmeler yapılmıştır. Gelen çözümü aşağıda bilgilerinize sunarım:

“13413417 hasar dosyası ile ilgili olarak

Kaza anının tam olarak zamanının ve yerinin tespiti için mahkeme bilirkişisi atanmış olup gelecek olan bilirkişi raporuna göre işlem yapılacaktır”

Çözüm doğrultusunda sigortalımız ile iletişime geçilerek kendisine bu yönde bilgilendirme yapılmış ve sigortalımızın, süreçle ilgili  memnuniyeti sağlanmıştır.

Bilgilerinize sunarım,

Saygılarımla.

Müşteri İlişkileri Yetkilisi               

Teleperformance Turkey

———————————–
Konu: AkSigorta Müşterisi Yaşar İncenin Şikayet bildirimidir

Merhabalar

AkSigorta Müşterisi Yaşar İncenin Şikayet bildirimi aşağıda bilgilerinize sunulmaktadır.

Gerekli incelemeleriniz sonrasında tarafımıza çözümlenme mesajınızın bildirilmesinirica ederim

Saygılarımla

Sigortamedia
————————————–

ŞİKAYET BİLDİRİMİ
————————————

Adı soyadı:Yaşar İnce
Tarih:18-11-2014
Poliçe no: 134 134 17 numaralı dosyam hk..

Sayın yetkili

Sahibi bulunduğum 45  ZC 941 plakalı aracımın  üzerindeki risk 47241142 numaralı kasko poliçesi ile satın alın mış ve satın alınan risk 11 09 2014 tarihinde İZMİR ili  buca ilçesinde seyir halinde iken direksiyon hakimiyetimi kaybetmem sonucundan  aracımın sağ yan kısmını  yolun sağındaki bariyere sonrasında sol ön kısmını da yolun solundaki bariyerlere çarpmam sonucunda aracımın  direksiyon ve yolcu  AİRBAG  ları patlamış ve iç kısmında da hasar oluşarak  maddi hasarlı trafik kazası meydana gelmiştir

Kazanın şokunu atlatmamın  Aka bininde   trafik ekipleri aranarak kaza tespit raporu  tutulmuş alkol testi yapılmıştır. Aracımdaki oluşan hasarın giderilmesi için servisim tarafından hasar ihbarında  bulunulmuş ve 13413417 numaralı hasar dosyası açılmıştır.

Açılmış olan hasar dosyasına mağduriyetimin  giderilmesi için yönlendirmiş olduğunuz bilir kişi olarak diye adlandırdığınız  sigorta eksperi ile  servisimin yapmış olduğu karşılıklı ekspertizde aracımın hasara uğramasından dolayı kırılmış parçalanmış olan parçalarda ve işçiliklerde mutabık kalınmış tazminat tutarının ödenmesini gerektiren gerekli evraklar sayın eksperinize elden olarak tanzim edilmiştir   ancak  hasarın miktarının yüksek çıkmasından araç pert işleminin göreceğini servisim aracılığı ile tarafıma bildirilmiştir.

Mağduriyetimin  giderilmesini tazminat tutarının ödenmesini bekler iken çağlar isimli bir şahsın sigorta aracılığı ile aradığını ve kaza hakkında görüşme talebinde  bulunmak için  randevu istediğini  bildirmiştir. Hiçbir yetki belgesi olmadığını bildiğim halde kendi işimin  çözülmesi için  istemiş olduğu randevu  kabul edilmiş  ve görüşme sağlanarak olay yerine gidilmiş raporu  tutan polis  memurları ile görüşmüştür geçirmiş olduğum kazada  sağlığımın yerinde olmasının  şükrünü yaşarken göndermiş olduğunuz çağlar isimli şahsa vermiş olduğum beyanımın  ESAS olması  ve kazanın kanıtı olan tutanak alkol raporu  ve olay yeri resimleri olmasına rağmen  yaşamış olduğum kazada   muvazaa aramış  bulamayınca  sırf sigorta şirketine yaranabilmek için  aracımı bir başka servis de  test yapılması gerektiğini  tarafıma  bildirmiştir. hiçbir yetki belgesi ve işin ehli olmadığı  halde test yapılması  kabul edilmiş ve  bunun la ilgili hangi maksat  gerekçe ve sıfat ile aracımı başka servise çektirmek istediğini yazılı ve imzalı  beyanını tarafıma teslim edildik den sonra istediği servise çektireceği kendisine sözlü olarak  iletmem ile aracımı  çekmek den vaz  geçmiştir

Araştırmacı olduğunu belirten çağlar beyin aracımı çekmek den  vaz  geçmesi ile  06 11 2014 tarihinde sigorta eksperlik büro sun dan  aradığını belirten ismini hatırlamadığım  bir şahsın

Araştırmacının söylediği gibi aracımın başka servise çekilmesi gerektiğini belirtmiş ve yazılı beyanını aldık dan sonra aracı vereceğimi söylemem ile  aynen araştırmacının yaptığı gibi aracı çekmek den   vaz  geçmiştir  sayın sigorta şirketiniz mağduriyetimi  gidermemek için gerek sigorta eksperini gerek ise araştırmacı vasıtası  ile poliçe genel şartlarına ve mevzuatın  dışına çıkmış   aracımı  zorla bir başka servise çekilmesinde ısrarcı davranmıştır. Kazanın oluş tarihi ile  bu gün arasında 56 gün geçmesine rağmen mağduriyetim giderilmemiş giderilmemesi için ise  şirket yetkilileri ve ya dosya  sorumlusunun sorumsuzluğundan  mağduriyetim devam etmek dedir  yazmış olduğum bu yazılı  dilekçemin tarafınıza ulaştığı tarihi takiben 1  bün sonrasına mağduriyetimin  giderilip giderilmeyeceği hakkında  yazılı bir  açıklama yapmanızı  yapılmadığı taktirde saklı olan haklarımı kullanarak mahkeme yolu ile  aracıma bilir kişi  tespiti yaptıracağımı beyan eder bu  yazılı dilekçemi de bir ihtar olarak  kayda alınmasını     ARZ  ederim

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Aksigorta…Kasko Hasarımda Ödeme sorunu 27 – 06 – 2011″ tab_id=”1455625827010-2ab4d360-beff”]

– – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Sn. Şahin Ç.
Tarafımıza iletmiş olduğunuz konu ilgili birimlerimiz tarafından değerlendirilmiştir. Buna istinaden aşağıdaki açıklamayı bilgilerinize sunarız.

“Dosya sürücü değişikliği tespit edildiğinden dolayı dosya red edilmiş olup ve red maili de gönderilmiştir.”

Saygılarımızla,

AKSİGORTA
Hizmet Merkezi Müdürlüğü

– – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Tarih              : 2011-06-27
Adınız             : şahin
Soyadınız         : çetinkaya
e-mail Adresiniz : sahinc_kaya@hotmail.com
Poliçeniz          : K-28256674-0-0  AKSİGORTA
Şikayet Detayı :
42 HU 078 plakalı aracımıza ait, 27/08/2010 – 27/08/2011 Tarihleri arasında geçerli olan 7619 acente nolu, K-28256674-0-0 poliçe nosu ile düzenlemiş olan kasko sigortamdan dolayı mağdur olmuş durumdayım. Kasko poliçemi,12/01/2011 tarihinde meydana gelen trafik kazasında aracımız ciddi anlamda hasar görmüştür.

Yasal açıdan gereken tutanak düzenleme işlemlerini yerine getirerek sigorta şirketinden zararımızın karşılanmasını, yukarıdaki kasko bilgileri yazılı poliçe ile talep ettik. Ancak

-Kazanın şeklini inandırıcı bulmadıklarını söyleyerek hasarımızı ödemeyerek bizi mağdur ettiler,

– ocak ayında meydana gelen kaza ile ilgili raporlarını 25/05/2011 tarihinde kadar sebepsiz yere erteleyerek hukuki yollara müracaatımızı geciktirmişler ve mağdur edilmemize neden olmuşlardır,

– Poliçe de yer alan kasko teminatlar klozu başlığında açıkça belirtilen, “TRAFİK KAZASI HER NE ŞEKİLDE OLURSA OLSUN ÖDENİR” ifadesi hiçe sayılmıştır. 4 bin TL hasarım ödenmedi.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][/vc_tta_accordion]

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER