AgeSA, ATOS Türkiye iş birliğiyle hayata geçirdiği müşteri hizmetleri projeleriyle “Müşteri Memnuniyetinde Başarı” ve “Yılın En İyi Müşteri Hizmetleri Departmanı” kategorisinde gümüş ödül, büyük ölçekli sigorta şirketlerinin değerlendirildiği “Yılın Sigorta Şirketi” kategorisinde ise bronz ödül alarak Stevie Awards”tan 3 ödülle döndü.
AgeSA, bu yıl 20’inci kez düzenlenen Stevie Awards-International Business Awards’ta (IBA) üç ödül birden kazandı. 70’e yakın ülkeden yaklaşık 5 bin katılımcının yarıştığı IBA’da AgeSA, ATOS Türkiye iş birliğiyle hayata geçirdiği müşteri hizmetleri projeleri “Müşteri Memnuniyetinde Başarı” gümüş ödülü alırken “Yılın En İyi Müşteri Hizmetleri Departmanı” kategorisinde bir gümüş ödül daha aldı. Şirket, IBA’da farklı sektörlerde en iyi şirketlere verilen “Company Of The Year” kategorisinde de sigorta alanında bronz ödüle hak kazanarak “Yılın Sigorta Şirketi” seçildi.
Kendimizi geliştirmeye devam edeceğiz
Konuyla ilgili konuşan AgeSA Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Berkant Dişcigil, Stevie Awards-International Business Awards’tan üç ödül ile dönmenin gururunu yaşadıklarını belirterek “AgeSA olarak müşteri odaklı yaklaşımla hareket ediyoruz. Servis seviyemizi ve kalitemizi sürekli artırmamız, müşterilerimizin ilk temas ettiği noktada işlerini çözebilmesi ve empatik hizmet anlayışıyla müşteri yolculuklarını sürekli iyileştiriyoruz. Bunun sonucunda da müşterilerimizin bizi çok daha fazla tavsiye ettiğini görüyoruz. Bu ödüller de bu başarımızın kanıtı niteliğinde”. Çözüm odaklı çalışma anlayışımızla, hayatlarına dokunarak değer yarattığımız her bir müşterimize “İyi ki” dedirtmek için çalışıyor, müşteri deneyimini iyileştirmek için onları sürekli dinliyoruz. Analitik çalışmalar ve yapay zeka destekli uygulamalarla müşteri ihtiyaçlarını belirliyor, bu ihtiyaçlara uygun ürün ve hizmetleri sunuyoruz. Veri ve analitik modelleme alanlarında yaptığımız yatırımlarla birlikte hem mevcut altyapımızı güçlendiriyor hem de onlarla temas ettiğimiz ilk noktada işlerin hızlıca çözülmesini sağlıyoruz. Ayrıca müşterilerimize yaşattığımız deneyimi ölçmek için de speech analytics gibi teknolojileri kullanıyoruz. Bundan sonra da müşterilerimize en iyisini sunmak için kendimizi geliştirmeye devam edeceğiz.” dedi.