2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

AgeSA sigortacılıkta engel tanımıyor

AgeSA, görme engelli müşterileri için sesli yönlendirme hizmetini hayata geçirdi. Blind Look ile yapılan iş birliği çerçevesinde sunulan hizmet ile görme engelli müşteriler dijital uygulamalarda sesli yönlendirme aracılığıyla tüm sigortacılık işlemlerini yardım almadan kendi başlarına yapabilecek.

AgeSA, görme engelli bireylerin sigortacılık işlemlerini kendi başına yapabilmeleri amacıyla BlindLook ile birlikte bir sesli simülasyon teknolojisini geliştirdi. AgeSA, görme engelliler için özgürlük teknolojileri geliştiren sosyal girişim BlindLook ile yaptığı iş birliği kapsamında AgeSA Mobil ve internet sitesinde görme engelli müşterilerine sunduğu sesli yönlendirme hizmeti ile görme engelli müşteriler tüm sigortacılık işlemlerini yardıma ihtiyaç duymadan gerçekleştirebilecek.

Konuyla ilgili görüşlerini paylaşan AgeSA Pazarlama ve Strateji Genel Müdür Yardımcısı Roşan Dilek, “Tüm müşterilerimize‘İyi ki’ dedirtmek en büyük isteğimiz. Bu çerçevede görme engelli müşterilerimizin dijital kanallarımızı kullanabilmesi için BlindLook ile iş birliği yaptık. Yaklaşık bir ay süren projemizde önce uygulamanın haritalanması, ardından da seslendirmesini tamamlayarak 16 Mayıs’ta devreye aldık. Kullanıcılardan olumlu dönüşler almaya başladık, işlemlerini yardıma ihtiyaç duymadan yapabilmek onları motive etti. Önümüzdeki dönemde de müşterilerimize “İyi ki” dedirtmek için çalışmalarımızı geliştirmeye devam edeceğiz.”diye konuştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER