AgeSA, Brandverse Awards kapsamında gerçekleştirilen Social Brands Veri Analitiği Ödülleri’nde “Bireysel Emeklilik Hayat Sigortaları” bölümünde Altın Ödül almaya hak kazandı.
Brandverse Awards çatısı altında gerçekleştirilen ve markaların yıl boyunca sosyal medya performanslarının değerlendirildiği Social Brands Veri Analitiği Ödülleri’nin kazananları belli oldu.
50 binden fazla sosyal medya marka hesabının Social Brands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre analitik olarak değerlendirildiği organizasyonda, AgeSA, sosyal medyadaki başarılı çalışmalarıyla Ürün ve Hizmetler kategorisinin Bireysel Emeklilik Hayat Sigortaları bölümünde Altın Ödül’e layık görüldü.
Sosyal medya katılımcılarımızla ilişkilerimizi güçlendiriyor
AgeSA olarak sosyal medyayı aktif olarak kullandıklarını ve sosyal medyanın pazarlama faaliyetlerindeki payını her geçen gün artırdıklarını söyleyen AgeSA Pazarlama ve Stratejiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Roşan Dilek, “Sosyal medyadaki çalışmalarımızla hedef kitleye direkt olarak ulaşabiliyoruz. Sosyal medyaya her zaman katılımcılarımızla karşılıklı konuşabildiğimiz ve ilişkilerimizi güçlendirdiğimiz bir mecra olarak bakıyoruz. Müşterilerimizin düşüncelerine, istek, öneri ve sorularına erişimimizi kolaylaştıran sosyal medyanın inanılmaz değerli bir kaynak olduğuna inanıyoruz. Bu anlayışla gerçekleştirdiğimiz çalışmalar doğrultusunda bu ödüle layık görülmek, doğru yolda olduğumuzu kanıtlıyor. Buradan elde ettiğimiz bilgiler aynı zamanda iletişim stratejilerimizi belirlemede önemli bir yer tuttuğu için sosyal medyanın etkinliğini ölçerek, gündemi ve gelişmeleri takip ederek ilerlemeye devam edeceğiz” dedi.