2 Temmuz 2024, Salı
spot_img

AgeSA, Brandverse Awards’ta yeniden Altın Ödül kazandı

AgeSA, Brandverse Awards çatısı altında düzenlenen SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde “Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları” kategorisinde Altın Ödül’e layık görüldü.

Brandverse Awards kapsamındaki SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde bu yılın kazananları açıklandı. AgeSA, sosyal medya performanslarının değerlendirildiği organizasyonda, Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları kategorisinde bir kez daha Altın Ödül’ün sahibi olarak iki yıl üst üste Altın Ödül kazanmış oldu.

İletişim çalışmalarıyla, paydaşlarına her kanaldan ulaşmayı ve hayatlarına dokunmayı önemseyen şirket, sosyal medyayı, dijital pazarlamada en etkili kanallardan biri olarak görüyor ve dijitalde her an ulaşılabilir olmanın önemine vurgu yapıyor. Paydaşlarıyla güçlü, hızlı ve etkili bağlar kurmayı hedefleyen AgeSA, güncel kullanım ve içerik trendlerini yakından takip ederek dikkat çekici ve etkili marka iletişim çalışmaları gerçekleştiriyor. Sosyal medya performansını düzenli olarak ölçen AgeSA, sosyal medyanın pazarlama faaliyetlerindeki payını her geçen gün artırıyor. Potansiyel müşteri kitlesi yaratmak ve marka bilinirliğini artırmak için sosyal medyayı etkin bir şekilde kullanan AgeSA, önümüzdeki dönemde de bu alandaki performans ve etkileşim odaklı çalışmalarını sürdürecek.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER