23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

“Afet nedeniyle sigortalılarımıza gerekli kolaylıkları sağladık”

Doğa Sigorta CEO’su Nihat Kırmızı, yaşanan sel ve dolu afetinde mağdur olan ve kendilerine ulaşan sigortalılarına, poliçelerinde dolu hasarı olup olmadığına bakmaksızın gerekli kolaylıkları sağladıklarını söyledi.

Geçtiğimiz hafta başta İstanbul olmak üzere yurdumuzun çeşitli bölgelerinde etkili olan dolu yağışının ardından sigort sektörü sigortalılarını yalnız bırakmadı. Sigorta sektörünün toplumsal sorumluluk bilinciyle hızlı bir şekilde görevini yerine getirerek, yapılması gerekenleri eksiksiz gerçekleştirdiğini vurgulayan Doğa Sigorta CEO’su Nihat Kırmızı, “Yaşanılan bu doğal afet gösterdi ki sigorta, yaşama dair alternatifi olmayan bir güvence oluşturuyor. Sigorta sektörü sunduğu bu güvencenin neticesinde toplumsal bir dayanışma da sağlıyor. Dolu yağışının ardından sektörün sağladığı bu güven ortamı ile hasarların telafisi noktasında hızlı adımlarla ilerlemeyi başardı” dedi.

Kırmızı, sektör olarak, yaşanan dolu yağışı gibi doğal afetler söz konusu olduğunda, toplumsal sorumluluk bilinciyle ortak hareket ettiklerini, buna bağlı olarak da oluşan kaos ve belirsizlik ortamını kısa sürede normale döndürmeyi sağladıklarını ifade etti. Doğa Sigorta olarak konuya aynı sorumluluk bilinciyle yaklaşarak, hızla aksiyon alıp zarar gören müşterilerinin en kısa yoldan kendilerine ulaşmalarını sağladıklarını belirten Kırmızı, “Bize ulaşan her müşterimizin, poliçelerinde dolu hasarı olup olmadığına bakmaksızın gerekli kolaylıkları sağladık. Bu yönümüzle sektöre bir örnek teşkil etmeyi başardık. Bu gibi afetlerin ardından ortaya çıkan hasar konusunun yönetiminde ne kadar güçlü bir konumda olduğumuzu gördük” şeklinde konuştu.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER