Aegon Türkiye, acente ve brokerlerinin müşteri ile temas noktalarında en doğru tavsiyeyi verebileceği, fiyat teklifi oluşturabileceği, görseli güçlü ve web tabanlı program Microsoft Azure ile hızına hız katarak, kaliteli ve kesintisiz bir hizmet sunuyor.
Microsoft; hayat sigortası ve emeklilik alanında faaliyet gösteren Aegon Türkiye’nin daha güçlü performans göstermesi için Microsoft Azure ile destek veriyor. Neosinerji firması tarafından Aegon Türkiye için özel olarak tasarlanan Babonline platformu Microsoft Azure üzerinde çalışırken, acenteler ve brokerlerin müşteri ile temas noktalarında en doğru tavsiye verebilecekleri, fiyat teklifi oluşturabilecekleri, görseli güçlü ve web tabanlı program ihtiyaçları doğrultusunda Aegon Türkiye için kaliteli ve kesintisiz bir hizmet sunuyor.
“En doğru fiyatlama işlemlerini tek bir noktadan gerçekleştiriyoruz”
Microsoft’u bilişimin dev ismi olduğu için tercih ettiklerini belirten Aegon Türkiye BT ve Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özge Büyükuğurlu, “Microsoft Azure üzerinde kusursuz çalışan Babonline platformu sayesinde altı ayda 20 binden fazla teklif verdik. Acente kanalı yoluyla bütün teklifleri bu platformdan veriyor, en doğru fiyatlama işlemlerini tek bir noktadan gerçekleştiriyoruz. Bu proje ile yönetimsel olarak fiyatların tek noktadan yönetilmesi ve bilginin merkezileştirilmesi, şirketimize hem güvenlik hem de hız sağladı. Bu anlamda çok güzel bir tercih yaptığımızı düşünüyorum” dedi.
“İş ortaklarımızın hayatını kolaylaştırmak en önemli önceliklerimiz”
Microsoft Türkiye Sunucu ve Bulut Platformu Grup Müdürü Mehmet Üner, “Dünya genelinde odaklandığı hayat sigortası, emeklilik ve fon yönetimi alanlarında lider konumdaki grupların arasında bulunan Aegon Grup’un Türkiye organizasyonu olan Aegon Türkiye ile iş ortağı olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. İş ortaklarımızın hayatını kolaylaştırmak bizim en önemli önceliklerimizden biri. Bu ihtiyaçları gidermek amacıyla Neosinerji firmasının Microsoft Azure üzerinde çalışan Babonline platformu kaliteli ve kesintisiz bir hizmet sağlarken, yüzde 37 oranında hızlanan teklif verme süreci ile fiyatların tek noktadan yönetilmesi, bilginin merkezileştirilmesi gibi özellikleri de Aegon Türkiye’ye sundu” diye konuştu.