2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

“Bizimle çalışacak acente en yüksek kazancı elde edecek”

AcnTurk, İstanbul’da ilk kez acentelerle bir araya geldi. “İlk Buluşma” adı verilen toplantıda şirketin mevcut çalışmaları, ürünleri ve hizmetleri ile geleceğe yönelik projeleri hakkında bilgiler verildi.

Acentelerin kurduğu ilk sigorta şirketi AcnTurk Sigorta, İstanbul Point Otel’de düzenlenen toplantı ile bugün ilk kez acentelerle bir araya geldi. “İlk Buluşma” adı ile gerçekleştirilen toplantıda şirketin çalışmaları, sigorta ürünleri ve hizmetleri ile geleceğe yönelik projeleri hakkında bilgiler verildi.

Ana kuruluş amacımız acentelerin sorunlarını ortadan kaldırmak

Toplantının açılış konuşmasını yapan AcnTurk Yönetim Kurulu Başkanı Murat Büyükçelebi, şirketin sahada bulunan ve üretimden hasara tüm süreci yöneten acentelerin sözleşmeden kaynaklanan sorunlarını çözmek, müşterilerine verdikleri danışmanlık ve hizmette gördükleri eksiklikleri tamamlamak, acente gelirlerini arttırmak ve tüm gelişimlerini sağlamak üzere kurulduğunu belirterek “Ana kuruluş amacımız acentelerin sorunlarını ortadan kaldırmak çünkü acente sorunları ortadan kalktığında sektörün sorunları da ortadan kalkmış olur.” dedi.

Acentelerin istedikleri ürünleri ve hasar hizmet uygulamalarını sahaya yansıtmaları için tüm altyapı sürecinin AcnTurk tarafından kurgulandığına dikkat çeken Büyükçelebi, “Kuruluş sürecinde gördük ki sektörün acenteleri ve sigortalıları anlayan bir şirket ihtiyacı bulunmaktadır. Bu ihtiyacın aynı zamanda sigorta şirketleri çalışanları, iş ortakları, eksperler, tedarikçiler ve servisler için de geçerli olduğunu yakından hissettik. Sigortalıların aldıkları ürünlerle gerçekten kendilerini güvence altında hissedecekleri sigorta ürün ve uygulamalarını yaşatarak sigorta şirketleri ve sigortacılara olan güvenin artmasına çalışacağız. Penetrasyonun artması için gerekeni yapacağız.” diye konuştu.

Acentesiz sigortacılığa inanmıyoruz

Büyükçelebi, acentesiz sigortacılığa inanmadıklarını vurgulayarak “Acentenin sunduğu hizmetin artarak devam etmesi gerektiğini düşünüyoruz. Sözleşmeden kaynaklanan tüm olumsuzluklar AcnTurk sigorta tarafından acenteler için garanti altına alınmıştır. Acentenin portföy mülkiyetini tanıyoruz. Müşteri bilgilerini gönül rahatlığıyla bu şirkete ve sisteme girebilirsiniz. Şirketimiz hiçbir şekilde portföyünüze dokunmayacaktır. Acentelik sözleşmesi ile bunun garanti altına alındığını görebilirsiniz. Şirketimizin kuruluşuna destek olan, risk alan acente ortaklarımıza teşekkür ederiz. Gerçek işi sigortacılık olan, profesyonel, portföyünü yöneten tüm acentelere hem acente hem de ortak olarak kapımız açık. İş paylaşımı, şube organizasyonlarında bulunan toptancı acente ve broker bizimle çalışamaz. Banka acenteciliğine inanmıyoruz. Plaza acenteciliğine de kapımız kapalı. Dijitalde acentecilik satışı olmayacak.” ifadelerini kullandı.

Ülke genelinde her branşta var olacağız

Acentelerin doğrudan etki ve katkı yaptıkları bir şirket organizasyonları olduğunu aktaran Büyükçelebi, “Acentelerimizden aktif olarak yararlanacağız. Müşteriye sunduğumuz hizmeti acentelerle birlikte geliştirerek ileriye taşıyacağız. Hedefimiz, hizmet kalitesi denildiğinde Türkiye’deki ilk sigorta şirketi olmak. Her branşta ülke genelinde her işte var olacağız. Gelecekte her alanda figüran değil oyuncu olacağız. Uygulamalarımız, hizmet ve yenliklerimiz çeşitlenerek devam edecek. IT yapılarımız, mimarimiz ve kurgumuz kesinlikle geleceğe yönelik tasarlanmış altyapılar niteliği taşımakta. Bu şirkete sahip çıkın, bu şirket acentecilik mesleğinin geleceğinin garantisidir. Acentelik mesleğinin risk altına girmesi demek sigortacılıkta müşteri hizmetlerinin risk altına girmesi demektir. Bu nedenle sigortalılarımız da iyi hizmet ve danışmanlık almak için bu şirkete ve acentelere destek olması önemlidir. Acente sigortacılığının olmaması çağrı merkezlerine esir olmuş, hizmet alamamış, sigortacılığa inancını yitirmiş bir topluluk yaratır. Biz acente şirketi değil, acentenin ta kendisiyiz.” dedi.

Sigortacılık için küçük acentecilik mesleği için büyük bir adım atıyoruz

Toplantıda Murat Büyükçelebi’nin ardından sunum yapan AcnTurk Genel Müdürü Murat Dişçi, acenteliğin 150 yıllık bir meslek olduğuna dikkat çekerek “Bu şirket acentelerin hizmet bilgi birikimi ile kuruldu. Müşteriye sunulan hizmetin sorumluluğunu acente ile birlikte almaya talibiz. En büyük farkımız bu ve bu şirketin bir benzeri yok. Her alanda aktif bir hayat dışı sigorta şirketine dönüşeceğiz. Sigortacılık için küçük acentecilik mesleği için büyük bir adım atıyoruz.” şeklinde konuştu.

Müşteriler için tatminkâr sigorta deneyimi sunmak istiyoruz

Acentelerle hep birlikte, omuz omuza müşteriler için tatminkâr sigorta deneyimi sunmak istediklerini söyleyen Dişçi, “Müşterinin kafasında fiyat kazanç dengesini müşteri lehine kuran ve bunu müşteriye hissettiren bir şirket olmak istiyoruz. Poliçe, satış sonrası ve hasar alanında piyasada olması gereken birçok yeniliği entegre etmek istiyoruz. En iyi fiyatlamayı yapma konusunda bir hedefimiz var. Müşteriye kendi riskini yönetme imkânı vereceğiz ve bu fiyatlandırma anlamında sektörde bir ilk olacak. Yakın bir zamanda beklenen ürünü çıkaracağız. Ürünlerimiz limit ve içerik olarak piyasanın ilerisinde. İçerik, uygulama ve limit olarak neye ihtiyaç varsa bunu poliçelerimizde sunuyoruz. Poliçelerimiz hiçbir ek ücret almadan ileri yaş, engelli ve hayvan dostu poliçelerdir. Yakında mobil aplikasyonumuzu da devreye alacağız.” açıklamalarında bulundu.

Yüksek gelir şirketimizin standardı

Dişçi, tartışmasız biçimde kendileriyle çalışan acentelerin en yüksek kazancı elde edeceğinin altını çizerek “Bu bir rekabet konusu değil, şirketin standardıdır. Biz, acente çalıştıran değil acentenin kendisi olan bir şirketiz.” dedi.

Acenteyi dijital dünyada yalnız bırakmak yerine dijital dönüşümün bir parçası haline getirmek istediklerini dile getiren Dişçi, “Bu konuda yaptığımız çalışmalar var. Acentenin bütün satış süreçlerini optimize ettiğimiz, onu dijitalleştirdiğimiz, bütün altyapısını daha çok üretebileceği, daha çok kazanabileceği bir modelle desteklediğimiz bir yapı oluşturacağız. Bu projeler yakın zamanda hayata geçecek.” diye konuştu.

Hasar hizmet protokollerini baştan aşağı değiştirdik

Dişçi, satış sonrasında hizmet merkezleri Himer ve mobil uygulamalarla çok hızlı bir saha organizasyonu yaparak hızlı çözüm garantisi vereceklerini ifade ederek “Hasar, üzerinde detaylı çalıştığımız bir konu. Hasar hizmet protokollerini baştan aşağı değiştirdik. Hızlı ve adil hasar ödemesi için yine acentelerimizle iş birliği içinde çalışacağız. Yakın zamanda tüm bu süreçlerle ilgili eğitimlere başlayacağız. Burada tarifeden, müşteri teşviklerine, ürünlerden, acente gelir sistemine ve teşviklerine pek çok konuyu anlatacağız.” dedi.

Acente kavramını hizmet anlayışımızın merkezine konuşlandırdık

Toplantıda sigorta ürünleriyle ilgili bilgiler veren Genel Müdür Yardımcısı Deniz Canikli Edinçgil, acentelerle açık ve güvene dayalı bir iletişim kurmayı, tüm ürünlerde yenilik yapmayı, insana yatırım yapmayı, doğa, ileri yaş ve hayvan dostu olmayı amaçladıklarını aktararak “Acente kavramını hizmet anlayışımızın merkezine konuşlandırdık. Kendimizi ve acentelerimizi teknolojik anlamda her zaman yenilemeyi ve geliştirmeyi hedefledik. Acentelerimize sürdürülebilir yüksek gelir sağlamayı da şirketimize enjekte ettik.” ifadelerini kullandı.

Ürün geliştirmede sınırlarımızı aştık

Oto ve bireysel sigorta ürünlerine ilişkin detaylı açıklamalarda bulunan Oto ve Bireysel Sigortalar Direktörü Sadık Yüksel ise ürün geliştirme sürecinde sık sık ekipleri ile bir araya geldiklerini aktararak “Müşteriyi odağımıza koyarak üst yönetimimizin de desteğiyle ürün geliştirmede sınırlarımızı aştık.” dedi. 

AcnTURK SİGORTA YENİ ÜRÜN VE TEMİNATLARLA FARK YARATACAK

  • İleri yaş dostu sigorta ürünleri
  • Engelli bireyler için de sigorta ürünleri
  • Hayvan dostlarını da koruyan teminatlar
  • Aile bireyleri ile uygun koşullarda sigortalanma
  • Bütün bireysel sigorta ürünlerinde aile indirimi ve 12 taksit imkânı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER