ALC Servis’in sigorta sektörüne sunduğu 20 yıllık hizmet yolculuğunu değerlendiren ALC Servis Operasyon Müdürü Havva Sayın, “ALC Servis, 20’nci yılında 66 il 71 hizmet noktası ile ülkemizin en geniş ve yaygın servis merkezi ağını oluşturdu” dedi.
SİGORTAMEDYA-ÖZEL
Türkiye’de otomotiv ve onarım sektörünün önde gelen şirketlerinden ALC Servis, 20’inci yılını kutluyor. Şirket 20 yıllık hizmet yolculuğunda, “Değiştirmeyelim, onaralım” felsefesinin hayata geçmesinde büyük rol oynadı. Milyonlarca parça onarımı ile Türkiye ekonomisine de büyük katkılar sağladı. ALC Servis’in 20’nci yılını değerlendiren ALC Servis Operasyon Müdürü Havva Sayın, “ALC Servis, sigorta sektörüne sunduğu hizmetin 20’nci yılında 66 il 71 hizmet noktası ile ülkemizin en geniş ve yaygın servis merkezi ağını oluşturdu” dedi. Sayın, ALC Servis’in KKTC ve Londra şubeleri ile uluslararası genişleme projeksiyonunu da sürdürdüğünü söyledi.
Milli servetin korunmasına destek oluyoruz
Sayın’ın verdiği bilgilere göre ALC Servis, operasyon merkezi aracılığıyla tüm anlaşmalı sigorta şirketlerinin mobil onarım, hasar onarım ve mini onarım süreçlerini uçtan uca yönetiyor. Servis merkezlerine giren tüm araç ve parça onarımları, ALC Servis’in merkezî operasyon departmanında izleniyor. Bu birimde, 16 kişilik uzman kadro tam zamanlı ve hibrit çalışma modelleriyle görev yapıyor. Ekiplerin deneyimi sayesinde dosya işlem süreleri minimum seviyede tutuluyor; böylece hem sigorta şirketleri hem de sigortalılar için önemli bir zaman avantajı sağlanıyor. “Değiştirmiyoruz, Onarıyoruz” ilkesi doğrultusunda uygulanan tasarruflu onarım süreçleri, ülke ekonomisine katkı sağlayarak milli servetin korunmasına destek oluyor.
Kaliteli hizmet, tüm servis noktalarında aynı olacak
ALC Servis olarak operasyon süreçlerini yönetmek dışında müşteri hizmetleri süreçlerini de titizlikle takip ettiklerini belirten Sayın, “2025 yılı için yüzde 99 müşteri memnuniyeti hedefimizi belirledik ve bugüne kadar bu hedefimizin yüzde 96’sını gerçekleştirdik. Bu başarı, hem sigortalılar hem de sigorta şirketleri için hizmet kalitemizin en üst seviyede olduğunu gösteriyor” dedi. ALC Servis’in öncelikli hedeflerinden birisinin, kaliteli hizmetin tüm servis noktalarında standart hale getirilmesi olduğunu ifade eden Sayın, bu doğrultuda şirketin sürdürülebilir kalite anlayışıyla tüm servis merkezlerinin aynı normlarda hizmet sunmayı misyon edindiğini söyledi.
ALC Servis 2026’da da güncel teknoloji ile uyumlu eğitimler verecek
ALC Servis 20’inci yılında çalışanlarının ve bayilerinin eğitimine de büyük önem veriyor. Şirketin eğitimleri ile ilgli bilgiler veren Havva Sayın şunları söyledi: “2025 yılı boyunca ALC Servis, tüm Türkiye’de 7 farklı bölgede düzenlediği eğitimlerle çalışanlarını sürekli geliştirmeye devam ediyor. Personelin mesleki yetkinliklerinin artırılmasına yönelik bu programlar sayesinde sektöre nitelikli insan kaynağı kazandırılıyor. 2026 yılında ise eğitimlerin daha da genişletilerek sürekli hale getirilmesi planlanıyor. Ayrıca çalışanlara iş idaresi, mini onarım, mobil parça onarımı ve hasar onarımı konularında güncel teknolojilere uyum sağlayacak kapsamlı eğitimler verilecek.” ALC Servis, istihdam politikalarını mesleki yeterlilik belgeleri ve uluslararası geçerliliğe sahip sertifikasyon imkanları ile destekliyor. Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı Mesleki Eğitim Merkezleri (MESEM) ile iş birliği yapılarak öğrencilere uygulamalı tecrübe kazandırılıyor. Ayrıca ticaret liselerinden alınan stajyerlerle sektörün insan kaynağına katkı sağlanıyor.


