—————————-
ÇÖZÜMLENME MESAJI
—————————-
Gerek Sigortalımızdan 02.10.2013 tarihinde gelen; gerekse Sitenizden 04.10.2013 tarihinde gelen başvurularla ilgili inceleme yapılmıştır.
Poliçelerimizde açıklandığı üzere; kiralık araç hizmeti, eksperin belirlemiş olduğu onarım süresine göre ve poliçede yer alan teminat süresini geçmemek koşulu ile verilmektedir. Başvuruya konu hasar onarım gün süresi eksper tarafından 4 gün olarak belirlenmiş ve sigortalımıza teminatlar çerçevesinde 30.09 – 02.10.2013 tarihleri arasında hizmet sağlanmıştır.
Sigortalımız 02.10.2013 tarihinde Şirketimize ulaşmış ve aynı gün kendisine iki defa sözlü bilgi verilmiştir. Bunun dışında, Sigortalımız 03.10.2013 tarihinde web sitemizden yazılı başvuruda bulunmuş ve kendisine yazılı bilgilendirme yapılmıştır.
Poliçe teminatları ve yukarıda yer alan açıklamalar çerçevesinde, farklı bir işlem yapılamayacağı hususunu bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,
Sompo Japan Sigorta A.Ş.
—————————-
Bildirim Mesajı
—————————-
Sompo Japan Sigorta Müşterisi Erkan Bulut un şikayet bildirimidir
Sompo Japan Sigorta Müşterisi Erkan Bulut un şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.
Konuile ilgili incelemeleriniz sonrasında tarafımıza çözümlenme mesajınızı iletmenizi rica ederiz.
Sigortamedia
—————————-
Sikayet Detayları
—————————-
Tarih : 2013-10-3
Adınız : ERKAN
Soyadınız : BULUT
e-mail Adresiniz : erkanbulutt@hotmail.com
Poliçeniz : sampo japan 200200013066059
Şikayet Detayı :
İYİ ÇALIŞMALAR, SAMPO JAPAN SİGORTA ŞİRKETİNDE KASKOLU 2011 MODEL FORD FOCUS MARKA 35 DA 4053 ENGELLİ PLAKALI BİR ARACIMIZ VAR. 2 HAFTA ÖNCE MEYDANA GELEN PARK HALİNDEKİ HASARI NEDENİ İLE HASAR DOSYASINI AÇTIRDIM VE ARACIMI 28 EYLÜL 2013 CUMARTESİ GÜNÜ İZMİR FORD YETKİLİ SERVİSİ İZKAR’A BIRAKTIM.
TARAFIMA AYNI GÜN BİR YEDEK ARAÇ TAHSİS EDİLDİ 4 GÜN SONRA 02/10/2013 GÜNÜ YEDEK ARAÇ GERİ ALINDI. SEVİS İSE HASARLI ARACIMI 04/10/2013 CUMA GÜNÜ TESLİM ALABİLECEĞİMİ ARAYA CUMARTESİ YARIM GÜN VE PAZAR TATİLLERİ GİRDİĞİNİ VE KENDİLERİNE ARACIN TESLİM SÜRESİ İLE İLGİLİ KİMSENİN BİRŞEY SORMADIĞINI BEYAN ETTİLER. BENDE SİGORTA ŞİRKETİNE VE EXPER ÜSTÜN BEYE DÖNEREK İKAME ARAÇ İÇİN EK SÜRE TALEP ETTİM.
02/10/2013 GÜNÜ SABAH SAAT 09:00 DAN AKŞAM 18:00 E KADAR BU İKİ KURUM ARASINDA DEFALARCA TELEFON GÖRÜŞMESİ YAPTIM ANCAK BİR SONUÇ ALAMADIM. SAMPO JAPAN SİGORTANIN 0 850 250 81 81 NUMARALI TELEFONUNDAN HİÇBİR ŞEKİLDE SORUNUMA ÇÖZÜM OLABİLECEK BİR YETKİLİYE ULAŞAMADIM ISRARLA BÖLGE MÜDÜRÜ VEYA GENEL MÜDÜR YARDIMCILARINA BAĞLANMAK İSTEMEME RAĞMEN TÜM ARKADAŞLAR DALGA GEÇER GİBİ BEN YETKİLİYİM DİYOR KONUYU ANLATINCA BENİM YAPABİLECEĞİM BİRŞEY YOK DİYORLARDI. EXPERİMİZ ÜSTÜN BEY İSE BEN MAİLİMİ ATTIM KARAR SİGORTA ŞİRKETİNİN KENDİLERİNİN DİYOR.
BUGÜN YANİ 03/10/2013 TARİHİNDE İSE SABAH SAAT 06:30 DAN AKŞAM 17:00 YE KADAR ARAÇ SAHİBİ GÖZÜKEN %95 AĞIR ENGELLİ AĞABEYİM ALİ EKBER BULUT’UN DAHA ÖNCEDEN ALINMIŞ RANDEVULARINDAN DOLAYI 3 AYRI DEVLET HASTANESİNDE VE POLİKLİNİKLERDEKİ KONTROL VE MUAYENELERİNİ ARACIM OLMADIĞI İÇİN SIRTIMDA BELEDİYE OTOBÜSÜ, DOLMUŞ VE TİCARİ TAKSİ İLE GÖTÜREREK YAPTIRDIM VE TÜM GÜN, SİGORTA ŞİRKETİNE VE TÜM ÇALIŞANLARINA BEDDUA ETTİM VE EDECEĞİM.
SÖZ KONUSU MAĞDURİYETİM İLE İLGİLİ BU SAATTEN SONRA HİÇBİR TALEBİM YOKTUR SADECE GSM TELEFONUMA BİLGİ AKTARILMASINI VE ADRESİME MAİL ATILMASINI İSTİYORUM.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.