Adınız Soyadınız : özkan yenigün
Tarih:08-12-2014
Mail adresiniz: ozkanyenigun@ebrunakis.com
Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: ray sigorta
Tarih: ray sigorta
Şikayet Mesajınız: Sayın yetkili firmanızın 34UT2319 plakalı aracımla 2 yıldır müşterisiyim.3 aralık günü aracımı ikitelli mepa ya bıraktım.aynı gün eksperiniz Hülya Keskin aracı kontrol etti ve beni arayarak benden resimler istedi.3 gündür kendisine cebinden ulaşamıyorum.müşteri hizmetleriniz de eksper raporlarının beklendiğini söylüyor ve oyalıyorlar.bu ilgisizliğin sebebi nedir.neden muhatab olacak kimseye ulaşamıyorum.müşteri hizmetleriniz sürekli oyalayıcı ve geçiştirici cevaplar veriyor.eksperiniz Hülya Keskin in bana dönüş yapacağını söylüyorlar fakat olumlu ya da olumsuz 3 gündür kimseden cevap alamıyorum.daha kötüsü ben de ulaşamıyorum ve hiçbir biriminizden net cevap alamıyorum.acil dönüş ve bilgi bekliyorum.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.