– – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – –
Sigortalımızın talebi karşılanmış olup,kendilerine konu ile ilgili geri bildirimde bulunulmuştur.
Saygılarımızla
Groupama Sigorta A.Ş.
Müşteri Hizmetleri
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Groupama Sigorta müşterisi Yusuf Koca nın şikayet bildirimidir
Sayın Groupama Sigorta yetkilileri
Groupama Sigorta müşterisi yusuf İncekocanin şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.Konu ile ilgili çözümlenme mesajınızı tarafımıza iletmenizi rica ederiz
Saygılarımla bilgilerinize sunarım.
Sigortamedia
– – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – – – – – –
Tarih : 2013-7-24
Adınız : YUSUF
Soyadınız : İNCEKOCA
e-mail Adresiniz : yusufincekoca@hotmail.com
Poliçeniz : 06GS981
Şikayet Detayı : MERHABALAR. GROUPAMA SİGORTA ŞİRKETİ HAZİRAN 2013 TARAİHİNDE SATMIŞ OLDUĞUM ARACIMIN KASKO ÜCRETİNİN KALAN KISMINI BİR TÜRLÜ ÖDEMEK İSTEMİYOR. GÖRÜŞMELERİMDEN SONUÇ ALAMADIM. BUGÜN YARIN DİYEREK OYALADIKLARINI DÜŞÜNÜYORUM. TEŞEKKÜRLER.