– – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – –
Sayın Yetkili,
Sayın Kerem Ekinci’nin tarafımıza ulaşan şikayeti ardından kendisiyle ön görüşme yapılmış olup inceleme süreci başlatılmıştır. Yapılan inceleme sonrası,daha önce acentemiz ile paylaşıldığı gibi Kerem Ekinci yenileme primine %5 indirim uygulanmasına karar verildi.Aynı zamanda acentemizde mevcut poliçede yer alan sigortalılarımıza %9,43 oranında acente satış bütçe indirimi uygulandı.
Yenileme fiyatındaki artış tazminat yükü nedeni ile tüm sigortalı primlerine uygulanan genel bir artış olduğu tespit edildi. Mevcut poliçe için 2012-2013 poliçe primi olarak özel indirimle tespit edilen primde ise başkaca bir değişiklik yapılmayacağı belirlendi. Değerlendirme sonucu müşterimiz ile paylaşılmıştır.
Bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla
ERGO Sigorta A.Ş
– – – – – – –
BİLDİRİM MESAJI
– – – – – – –
Sayın ERGO Sigorta yetkilileri
ERGO Sigorta müşterisi Kerem Ekinci nin şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir. Konu ile ilgili çözümlenme mesajınızı tarafımıza iletmenizi rica ederiz
Saygılarımla bilgilerinize sunarım.
Sigortamedia
– – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – –
Tarih : 2012-7-17
Adınız : Kerem
Soyadınız : EKİNCİ
e-mail Adresiniz : kekinci@syk.com.tr
Poliçeniz : 5047332
Şikayet Detayı : Sayın yetkili,
Ergo Sigorta’ nin 678625 Nolu Sağlık Sigortası ,5047332 Nolu poliçe sahibiyim.üç yıl boyunca sigortamızı hiçbir şekilde suistimal etmeden, sadece gerekli durumlarda kullanarak bilinçli bir sigortalı örneği oldugumuzu düşünüyorum,fakat bizim bu hassasiyetimize ragmen Ergo Sigorta’ nin bize uygulamış olduğu pirim artışı ve sorun çözme politikasindan rahatsizim.
İlk yıl 3500 TL olan pirimimiz ikinci yıl 5000 TL ‘ye, 3. Yıl ise bu tutar 10.130 TL’ye yükseltilmiş, günler süren konusmalar sonucu %10 indirim yaptirilarak 9000TL’ ye düşürülebilmistir. Ayrica 10.130 TL’ye ulasan yeni police eşimin hamileliğinin 8. Ayinda yapılmışır. Yani mecbur olarak police yenileneceği için maksimum oranda artış yapılmıştır.
Ergo Sigortayı cazip kılan “ BAŞLANGIÇTA” diğer sigortalara oranla daha uygun oluşu ve bebeğimiz doğduğunda anne ve baba sigortalı olduğu için bebeğimizin de doğuştan sigortalı olacak olmasi idi ( ki beni zaten bu özelliklerini kullanarak sigortalattılar, yoksa sadece eşim sağlık sigortasından faydalanacaktı). Ancak bebeğimiz 21.06.2012 tarihinde dünyaya gelmesine rağmen sigorta bize her türlü zorluğu çıkartarak ancak 02.07.2012 tarihinde dönmüş ve 3500TL fiyat çıkartmıştır. Ve hala bir çözüme ulaşmamıştır. Allah korusun doğabilecek bir hastalık durumunda tarafımıza çıkacak sigorta piriminin ne olacağını düşünmek bile istemiyorum.Doğuştan sigortalı olan bebeğimize hiçbir problemi yokken 3.500 TL pirim isteniyorsa bir problem olsa sanırım en az 10.000 TL pirimle karşı karşıya kalacaktık. Serbest piyasanın bu anlama geldiğini düşünmüyorum.Yapilan %100 luk pirim artışının adil ve ahlaki olmadığını düşünüyorum.
Bu sıkıntılarımı anlattığım bir şikayet maili de Ergo Sigorta’ ya gonderdim. Şikayet birimi, bebeğimiz icin ancak %5 indirim yapabilecekleri önerisiyle dönüş yaptilar. Geçen yıllarda bize ekstra indirimler yaptıklarını fakat bu yıl bunları yapamayacaklarını fiyat politikalarında değişiklik yapıldığını bildirdiler.
Biz ve bizim gibi mağdur olan sigortalılaıin sesini duyurmak ve sorunuma çözüm aramak adına size bu maili yazıyorum.Yapılan bu pirim artışlarının neye dayanılarak yapıldığının ya da yasal olup olmadığının araştırılmasını istiyorum. Umarım en kısa zamanda tarafınızdan.
Saygılarımla,
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.