– – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME BİLDİRİMİ
– – – – – – – – – – – – –
Sayın Yetkili,
Söz konusu hasar dosyası, beyan ve hasar uyumsuzluğu nedeniyle reddedilmiş ardından mağdur araç sahibi tarafından icra takibi başlatılmış Şirketimizin icraya itirazı nedeniyle de olay yargıya intikal etmiştir. Dava konusu olan bu durum ile ilgili olarak dava sonucuna istinaden yeniden değerlendirme yapılabileceğine karar verilmiştir.
Bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla
ERGO Sigorta A.Ş
– – – – – – – – – – – – – –
Sayın ERGO Sigorta yetkilileri
ERGO Sigorta müşterisi Nazlı İncin’ın şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.Konu ile ilgili çözümlenme mesajınızı tarafımıza iletmenizi rica ederiz
Sigortamedia
– – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – – – – – – – –
Tarih : 2013-2-26
Adınız : nazlı
Soyadınız : incin
e-mail Adresiniz : oto_bayram@hotmail.com
Poliçeniz : 21124382
Şikayet Detayı : 18 06 2012 tarihinde yapılan kaza sonucun da haklı oldugum taktirde haksız duruma düşmüş olup tarafıma ödenecek olan 1870tl hasar bedelimi ergo sigorta ödemeyip madur etmiştir dosya no 1870214 bilgilerinize arz ederim..
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.