– – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – –
Sayın Yetkili,
Sayın Emine Çetin’in tarafımıza ulaşan şikayeti ardından kendisiyle ön görüşme yapılmış olup inceleme süreci başlatılmıştır. Yapılan inceleme sonrası, sigortalımızın kendi talep ettiği serviste aracının onarımını yaptırmak istediği ve parçaları da kendisinin almak istemesi üzerine sürecin uzadığı tespit edildi.Ayrıca yapılan araştırmalar sonrasında aracın rent a car kullanıldığının tespiti üzerine hasarın ret edildiği belirlendi.Değerlendirme sonucu müşterimiz ile paylaşılmıştır
Bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla
ERGO Sigorta A.Ş
– – – – – – –
BİLGİ MESAJI
– – – – – – –
Sayın ERGO Sigorta yetkilileri
ERGO Sigorta müşterisi Emine Çetin’in şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.Konu ile ilgili çözümlenme mesajınızı tarafımıza iletmenizi rica ederiz
Saygılarımla bilgilerinize sunarım.
Sigortamedia
– – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – –
Tarih : 2012-7-21
Adınız : emine
Soyadınız : çetin
e-mail Adresiniz : baran_emine_33@hotmail.com
Poliçeniz : ergo
Şikayet Detayı : 24.06 2012 forterginlerden sıfır araç aldım 07 06 2012 gunu komşum kaza yaptı erginler kaporta bölümünde yattı her aramamda exper maillere cevap vermiyor diyerek bir hafta aracım kaldı ben de sinirlenerek aracı kendi kaportacıma cektim dosyamı kıralık arac olarak deyip kazamı karsılamadılar bu konuda müsteri temsilcilerine şiyayettmi bldirdim bir sonuc alamadımm hukuk yoluna gitmeden şikayetimi size bildirmek istedim saygılarımla
EMİNE.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.