———————————
ÇÖZÜMLENME MESAJI
——————————–
Sayın İlgili,
Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,
Sitenize Sn. ÖZBEK tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Başvuru üzerine yapılan incelemede alınan hasar ihbarı üzerine 8204570 numaralı hasar dosyasının açıldığı ve hasar tespit işlemleri için eksper görevlendirildiği görülmüştür. Yapılan ekspertiz çalışması sonucunda aracın onarılabilir durumda olduğu tespit edilmiş ve araç onarımına onay verilmiştir. Sigortalımızın onarım yapılması konusunda henüz mutabakatını bildirmemesi nedeniyle onarıma başlanması henüz mümkün olamamıştır. Dosyada onarım kararının güncelliğini koruduğunu ve dosyanın bu çerçevede sonuçlandırılabileceğini bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,
AXA SİGORTA A.Ş.
Müşteri Hizmetleri Departmanı
———————————————–
Axa Sigorta Müşterisi Cemalettin Özbek in şikayet bildirimidir
Merhabalar
Aşağıda Axa Sigorta Müşterisi Cemalettin Özbek in şikayet bildirimi bulunmaktadır.
İncelemeleriniz sonrasında www.sigortasikayeti.com internet portalımızda yayınlanmaküzere Çözümlenme mesajınızı bildirmenizi rica ederim
Sigortamedia
——————————————
Şikayet bildirimi
Adınız Soyadınız : CEMALETTİN ÖZBEK
Tarih:04-12-2014
Mail adresiniz: cozbek60@gmail.com
Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: axa 83570271
Tarih: axa 83570271
Şikayet Mesajınız: 12.10.2014 tarihinde aracım kaza yaptı ve pert oldu aracımı 125.000-tl ye almıştım axa sigorta pert bedeli olarak 100.000-tl vermekte piyasa raiç bedellini vermiyor eğer sorununu axa sigorta çözmesse her yerde dile getirecem kimseye tavsiye etmiyecem
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.