– – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – – – –
Sitenize Sn. CEYLAN tarafından yapılan başvuru içeriğinde satış kanalımızın ürün sunumunda eksik yönlendirme yaptığı iletilmektedir. Başvuruya ilişkin Sn. CEYLAN ile irtibata geçilerek talebi doğrultusunda poliçe iptali sağlanmış olup, satış kanalımıza ise gerekli bilgilendirmede bulunulmuştur. Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,
AXA SİGORTA A.Ş.
Müşteri Hizmetleri Departmanı
– – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Sayın Yetkili
Axa Sigorta müşterisi Hünkar Arda Ceylan şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.
Çözümlenme mesajınızın iletimi için gereğini rica ederim
www.sigortasikayeti.com
– – – – – – – – – – – – – – –
– ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – – – – – – – – – –
Tarih : 2013-7-15
Adınız : Hünkar Arda
Soyadınız : Ceylan
e-mail Adresiniz : h.arda309@hotmail.com
Poliçeniz : Axa Sigorta – 69200158
Şikayet Detayı :
Erasmus öğrenci değişim programı aracılığıyla gerçekleştireceğim seyahat için, “92 gün ile sınırlıdır” maddesi bulundurmayan 6 aylık seyahat sağlık sigortası yaptırmak üzere 11.07.2013 tarihinde Uşak Demirkol Axa Sigorta acentesine başvuruda bulundum.
Kendilerine talebimi bütün detaylarıyla anlatmama rağmen, gelen bütün müşterilerine yaptıklarını söyledikleri turistik amaçlarla kullanılan “30 bin euro teminatlı 35 euroluk seyahat sağlık sigortasını üstelik 1 yıllık olmak üzere yapıp, bu şekilde herhangi bir problem çıkmayacağını temin ettiler. Bende inanıp imzalayarak poliçemi teslim aldım. Sonrasında bu sigortanın konsolosluk tarafından kabul edilmediğini öğrenerek, müşteri hizmetleri ile bağlantıya geçtim.
Müşteri hizmetleri tarafından yanlış sigortanın yapıldığı, öğrenci için olan tipte yapılması gerektiği, iptalinin mümkün olmayıp, değişimin söz konusu olduğu belirtildi. Buna bağlı olarak 15.07.2013 tarihinde değişim için tekrar acenteye başvuruda bulundum. Kendileri genel merkezle bağlantıya geçip, bilgisizliklerini giderdiler ve bahsettiğim poliçe tipinin varlığını ilk kez öğrenmiş oldular, fakat değişimin de mümkün olmadığını belirterek, yeniden sigorta yapmayı teklif ettiler. Ben ise tabiki bu şartlar altında Axa Sigorta müşterisi olarak kalamayacağımı belirttim.
Gördüğünüz gibi acente çalışanının bilgisizliği sebebiyle mağdur olmuş durumdayım. Mağduriyetim giderilene dek, gerekli bütün mercilere tarafımdan şikayette bulunulacağını saygılarımla belirtirim. En kısa zamanda gereğinin yapılmasını umuyorum.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.