23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

■AXA Sigorta…KaskoPoliçemde

– – – – – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – – – – – –
Sayın İlgili,

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

Siteniz aracılığı ile ulaşan Sn. BİRTÜRK şikayetine ilişkin değerlendirme yapılmıştır.

Sigorta ile teminat altına alınan riskin gerçekleşmesi halinde; hasar oluş şekillerinin, poliçe teminat kapsamında olup olmadığının incelenmesi gerektiğinden hasar sonrası yapılan ihbar ile  Hazine Müsteşarlığı tarafından yetkilendirilen Eksperler atanmaktadır. Durum tespiti yaparak hazırladıkları raporu sigorta şirketine sunan eksperler, sigorta şirketlerinden bağımsız olarak çalışmaktadırlar. Bu aşamadan sonra sigorta şirketine ulaşan rapor doğrultusunda oluşan mevcut hasar, poliçede yer alan teminatlar ve genel şartlar doğrultusunda değerlendirilmektedir.

Şirketimize ulaşan ihbar neticesinde açılan hasar dosyasına ilişkin 13.05.2013 tarihinde eksper görevlendirilmiştir. Yapılan incelemede sigortalı araçta bulunan hasarın onarılarak giderilebileceği tespit edilmiş ve bu doğrultuda alternatif onarım çalışması gerçekleştirilmiştir. Aracın bulunduğu servis tarafından oluşturulan onarım bedelinin piyasa koşullarının üzerinde olduğu eksper tarafından tespit edilmiş olup, araç onarımının farklı bir  yetkili serviste orijinal parça kullanılarak sonuçlandırılabileceği bilgisi   paylaşılmıştır. Müşteri Memnuniyeti esas alınarak, hasarlı aracın, bulunduğu yetkili serviste onarımının yapılması yönünde onay  verilmiştir. Konuyu bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla.

AXA SİGORTA A.Ş.
Müşteri Hizmetleri Departmanı

– – – – – – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİRMİ
– – – – – – – – – – – – – – – –

Tarih                 : 2013-5-21
Adınız                : TUNCAY
Soyadınız           : BİRTÜRK
e-mail Adresiniz : kuraz_k@hotmail.com
Poliçeniz            : 66192922
Şikayet Detayı : Merhaba,11 Mayıs 2013 tarihinde aracımla yaptığım kaza sonrası Axa acil yardım hattını arayarak durumu bildirmiş ve kendilerinden yardım istemiş bulunmaktayım.Acil yardım hattı bana çekici göndermiş ve aracı İstanbul’da hangi servise götürülmesini sorduğunda onlara poliçemde anlaşmalı servisleri tercih edeceğimi belirttim.
Kendileride bana WW Avek servisini önermişler ve araç oraya çekilmiştir.13 Mayıs 2013 tarihindede servis tarafından hasar dosyası açılmış eksper gelmiş aracı görmüş fakat 20 Mayıs tarihine kadar Axa sigortadan tamir için onay alınamamıştır.Dün itibarı ile onayın gecikme sebebini oda benim ısrarlı aramlarım sayesinde öğrenmiş bulunmaktayım.Axa servisin onarım için çıkardığı 6.000 TL lik faturayı çok bulmuş bunun yerine WW yetkilisi olmayan başka bir servisde onarımı daha uygun rakamla yaptırmak istemiş kötüsü benim onayım olmaksızın bugün aracı kendilerinin önerdiği servisden aldırmak üzere iken eksperden durumu öğrenmiş ve aracımın WW yetkilisi olmayan başka bir servisde yapılmasına itiraz etmiş bulunmaktayım.Poliçe klozlarının 12. Maddesinde benim rızam olmadan başka bir servisde aracın yapılmayacağı açıkça belirtilmiş olmasına, 1 Nisan itibarı ile değişen Kasko Sigortası Genel şartlarına, dosya memuru, eksper, poliçenin yapıldığı acentenin bölge müdürlüğüne konunun aktarılmasına ve de Axa sigortaya haklarımı bildiğimi buna istinadende konuyu Hazine Müsteşarlığına taşıyacağımı bildirmeme rağmen kesinlikle konuya duyarsızlıkları devam etmiş yukarıdada bahsettiğim gibi oldu bittiye getirircesine bugün aracımı başka bir servise çektirmek istemişlerdir.Ben hazine müsteşarığından önce konuyu sizlerde paylaşmak belki konu dahada büyümeksizin çözüm bulabilieceğinizi düşünerek bu şikayetimi bildiriyorum.
Bana düşen tüm sorumlulukları yerine getirmiş bir sigortalı olarak Axa sigorta şirketini ve yetkileri dahilinde konuya duyarsız kalıp topu Axa ya atan hasarın Eksperini Hazine Müsteşarlığına şikayet edeceğimi bildirir, araç kullanım kaybımla ilgili oluşacak maddi kaybım ve poliçede her şey açık olmasına rağmen benle alay edercesine yaklaşımı için oluşan moral bozukluğu için Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinede başvuracağımı sizin aracılığınız ile bildirmek isterim.İlginize şimdiden teşekkür ederim.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER