– – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – –
Sayın Yetkili,
İç Anadolu Bölge Müdürlüğümüz tarafından, sigortalımıza Kasko sigortası genel şartlarında dolu adı altında bir teminat olmadığı sadece çarpma, çarpılma, devrilme, yanma ve cam kırılması olduğu belirtilmiş ve kendisine eksper raporunun bir sureti verilmiştir.
Bilgilerinize arz olunur.
Saygılarımızla,
ANADOLU SİGORTA
– – – – – – – – –
TRAMER RAPORU
– – – – – – – – –
Sayın Yetkili,
Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (TRAMER ) kuralları gereği sistemde tanımlı 19 adet Kasko hasar nedeni bulunmaktadır. Tanımlı nedenler dışında SBM sistemine herhangi bir tanımlama yapılamamaktadır. Sigorta şirketlerinin bu bilgiyi değiştirme yetkisi mevcut değildir. Konuyla ilgili İç Anadolu Bölge Müdürlüğümüz tarafından sigortalımıza bilgi verilmiş ve hasar dosyasına istinaden eksper raporu kendisine teslim edilmiştir.
Kasko Hasar Nedenleri aşağıda yer almaktadır.
Saygılarımızla,
– – – – – – – – –
BİLDİRİM MESAJI
– – – – – – – – –
Anadolu Sigorta müşterisi Ali Yıldız ın şikayet bildirimidir
Sayın yetkili
Anadolu sigorta müşterisi Ali Yıldız ın şikayet bildirimi aşağıdadır.
Çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletimi rica ederiz
Sigortamedia
– – – – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – – – –
Tarih : 2013-4-10
Adınız : Ali
Soyadınız : YILDIZ
e-mail Adresiniz : emrbrkm@hotmail.com
Poliçeniz : 159104912
Şikayet Detayı : 2011 yılında Ankara’da dolu hasarı nedeni ile arabam onarıldı. Bu yıl arabamı satmaya karar verdim. Tramer kayıtlarından arabamı plaka ile sorgulattığımda arabamın bir adet 3500 tl”ÇARPMA” hasarı olduğu bilgisini gördüm.
Hem hasarın şekli hem de hasar miktarının yanlış olduğuna ve düzeltilmesine yönelik Anadolu Sigorta Ankara bölge müdürlüğüne başvurdum. Bana miktarın düzeltilmesi yönünde sigorta bilgi ve gözetim merkezine başvurduklarını ancak hasar şeklinin dolu hasarı olarak düzeltilmesinin mümkün olmadığı cevabını verdiler.
Bu tür hasarların çarpma olarak kayıtlara girilebildiğini söylediler. Beni arabamın doluya çarptığına ikna etmeye çalışan Mustafa Bağdatlı beyin zekasına da hayran kaldığımı belirtmek isterim.
Böyle zeki(!) ve müşteri memnuniyetini esas(!) alan yaklaşımlarından dolayı ANADOLU SİGORTA yetkililerini kutluyorum. Benim talebim sadece aracımın plakasından sorgulama yapıldığında doğru bilginin alınmasıdır. Şu anda verilen bilgi doğru değildir. Bu da beni mağdur etmektedir.
Bu sorunu sigorta bilgi ve gözetim merkezi ile çözmesi gereken Anadolu Sigortadır.Ben değil. Çünkü her ne sebeple olursa olsun yanlış bilgiyi oraya veren onlardır. Saygılar sunar, ilgili sigorta şirketinin mazeret üretmek yerine konuyu çözmesi için gereğini rica ederim.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.