– – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – –
Sayın Yetkili,
Hasar dosyası ile ilgili,mutabakat sigortalımıza ve acentemize gönderilmiştir.
Bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla,
ANADOLU SİGORTA
– – – – – – – – –
BİLDİRİMİ MESAJI
– – – – – – – – –
Anadolu Sigorta müşterisi Kenan Aşçıoğlunun şikayet bildirimidir
Sayın yetkili
Anadolu sigorta müşterisi Kenan Aşçıoğlu’ın şikayet bildirimi aşağıdadır.
Çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletimi rica ederiz
Sigortamedia
– – – – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – – – –
Tarih : 2012-11-17
Adınız : KENAN
Soyadınız : AŞCIOĞLU
e-mail Adresiniz : j.kenan@hotmail.com
Poliçeniz : ANADOLU SİGORTA – 365018012
Şikayet Detayı :
34 DD 2215 PLAKALI ARACIMLA 23.10.2012 GÜNÜ BİR KAZA YAŞADIM KAZADA ARACIM HASAR GÖRDÜ HAVA YASTIKLARI FALAN AÇILDI KAZADA HATALI OLAN ARKADAN VURAN ARAÇTI VE ARACIMDA YÜZDE ELLİNİN ÜZERİNDE HASAR ÇIKARILDI AMA ARACIMIN TAMİR EDİLECEĞİ SÖYLENDİ BENDE KAZADA KUSURUMUN OLMADIĞINI VE ARACIMIN PERTE AYRILMASINI TALEP ETTİM VE SİGORTA TARAFINDAN BANA BU SÜRECİN 45-50 GÜNLÜK BİR SÜREÇ OLDUĞU SÖYLENDİ
BUNUN BENIM İÇİN ANLAMI ŞUDUR BEN HATALI BİLE OLMADIĞIM BİR KAZADA YAKLAŞIK 2 AYDAN FAZLA BİR SÜRE MAĞDUR OLUYORUM VE SİGORTA BANA İKAME ARAÇ BİLE VERMIYOR BU DURUMDA BU KASKO NE İŞE YARIYOR BEN İKİ AY MAĞDUR MU OLACAĞIM
BİR ARACIN PERTE AYRILMA SÜRECİ BU KADAR UZUN MU? BEN BU MAĞDURİYETİMİN GİDERİLMESİNİ İSTİYORUM…
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.