– – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – –
Sayın Yetkili,
Konu hasar, İç Anadolu Bölge müdürlüğümüz tarafından olumlu değerlendirilmeyecektir.
Bölge müdürlüğümüz tarafından sigortalıya ve acenteye yazılı olarak bildirim yapılacaktır.
Bilgilerinize rica eder,iyi çalışmalar dileriz.
Saygılarımızla,
Anadolu Sigorta
– – – – – – – – –
BİLDİRİM MESAJI
– – – – – – – – –
Anadolu Sigorta müşterisi Mehmet Sait Budak Vekaletinde Mustafa Çabuk un bildirimidir
Sayın yetkili
Anadolu sigorta müşterisi Mehmet Sait Budak Vekaletinde Mustafa Çabuk un şikayet bildirimi aşağıdadır.
Çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletimi konusunu arz ederiz
Sigortamedia
– – – – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – – – –
Tarih : 2012-8-8
Adınız : mustafa
Soyadınız : çabuk
e-mail Adresiniz : tunakaporta@hotmail.com
Poliçeniz : 315967912
Şikayet Detayı :
BASE KONU.33 BNR 86 PLAKALI MEHMET SAİT BUDAK ADINA KAYITLI OLAN MEGAN 2 TARAFIMA VEKALET VERİLEREK ATÖLYEMİZDE YAPILMIŞTIR ANADOLU SİGORTANIN KENDİ ACENTESİNDEN KAYNAKLANA SORUNDAN DOLAYI TARAFIMA ÖDEME YAPILMAMIŞTIR BURADA MAGDURİYETMİZİN GİDERİLMESİN ARZ EDERİM
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.