– – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – –
Sayın Yetkili,
Parçanın onarımı yapılarak dün servise teslim edilmiştir.
Servis ile görüşerek son durum hakkında tarafımıza bilgi dönüşü yapacaklardır.
Bilgilerinize rica ederiz.
Saygılarımızla,
ANADOLU SİGORTA
– – – – – – – – –
BİLDİRİM MESAJI
– – – – – – – – –
Sayın yetkili
Anadolu sigorta müşterisi Caner Sağ’ın şikayet bildirimi aşağıdadır.
Çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletimi ricaederiz
Sigortamedia
– – – – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – – – –
Tarih : 2012-10-2
Adınız : caner
Soyadınız : sağ
e-mail Adresiniz : caner.sag@ontexglobal.com
Poliçeniz : 34ylh40
Şikayet Detayı : 34 ylh plakalı aracıma 3 hafta önce park halindeyken başka bir araç çarptı. rapor tutuşdu ve 100 de 100 haklı görüldüm.aracımı özel servise onarım için bıraktım.çamurlukta boya hasarı tanponda kırıklık vardı.karşı tarafın anadolu sigortası tamponumu autoking firmasına yollamış firma kırık olan parçaşı birleştirmiş yapıştırıp servise yollamış servis parçayı takmış ve tampon tamirden kaynaklı kısaldığı için araca oturmamış ve 2 hafta serviste kalmasına karşın aracı kabul etmedim.
anadolu sigorta yetilileri ile görüşmem sonucunda ilgilenip dönülecek sözüne rağmen kimse ilgilenmedi ve aramadı ve tekrar tamponu söküp autokinke gitmiş yapılırsa yapacaklarmış olmaz ise yan sanayi tanpon ile değiştireceklermiş!! ben,m şimdi ne günahım var 3 haftadır aracımı alamıyorum bütün işlerim aksadı. aracım orjinal olmasına rağmen tamiri mümkün olmayan bir tanponu uyduruk tamir eden firma itriaz etiiğimde tekrar tamire yollayan anadolu sigorta orjinal arabamı tamiri olmazsa yan sanayi ürün ile değiştireceğini söyleyen anadolu sigorta dan şikayetçiyim.
aracımı en kısa sürede orjinal parça ile değiştirmediğiniz takdirde gerekli hukuki mücadelemi vereceğim. bilgilerinize sunulur. aracını sigorta ve ya kasko yaptırmak isteyen insanlarında anadolu sigortanın nasıl bir şirket olduğunu bilmesi açısından faydası olur gereğindeyim.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.