– – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – – – –
Sayın Yetkili,
Söz konusu aracın hasarı ile ilgili hasar denetim memuru Özden bey görevlendirilmiş ve eksperle birlikte aracın kontrolünü yapılmıştır.
Araçta hasar gören parçanın yan sanayi olması nedeniyle eksperde yan sanayi tampon vermiştir.
Sigortalımızın şikayeti üzerine hasar gören parçanın yenisi tamirci tarafından alınmıştır.
Şikayet sahibi şikayetini bir çok kanaldan Şirketimize iletmiş olup, kendisine bilgilenidirme yapılmaktadır.
Bilgileriniz rica olunur.
Saygılarımızla,
ANADOLU ANONİM TÜRK SİGORTA ŞİRKETİ
– – – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİM
– – – – – – – – – – – – – –
Sayın Anadolu Sigorta yetkilisi
Sigortalı Mehmet Mansur Aytar tarafından bildirilen şikayet maili aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.
İncelemeniz ve çözümleme cevabı konusunda gerekli işlemlerin yapılmasını tarafınızdan rica ederiz
Saygılarımızla
Sigortamedia
– – – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET DETAYLARI
– – – – – – – – – – – – – –
Tarih : 2011-12-8
Adınız : Mehmet Mansur
Soyadınız : Aytar
e-mail Adresiniz : maytar@oyak.com.tr
Poliçeniz : 288408911
Şikayet Detayı : 01.11.2011 tarihinde tarafı olduğum maddi hasarlı trafik kazasından sonra, kasko poliçesi (Poliçe No:288408911) yaptırdığım Anadolu Sigorta A.Ş. tarafından dosya açtırdım ve kaza tespit tutanağının da yine aynı sigorta şirketince 04.11.2011 tarihinde TRAMER’e 2896637 ihbar no’su ile ihbarını sağladım. TRAMER’de komisyonca kusur %100 oranında kazanın diğer tarafına verildi (yani tarafımın kusur oranı %0). Aracımı Ankara Şaşmaz sanayi sitesinde BAR-Honda ünvanlı tamir servisine gerekli onarım ve tamirin yapılması için teslim ettim ve ilgili sigorta şirketince atanan eksper Mehmet Emre tarafından aracımın arka tamponunun değiştirilmesine karar verildi ve değiştirildi.
Ancak, değiştirilen tamponun sol yan tarafı tam oturmamıştı ve açıklık bulunuyordu, ayrıca sağ yan tarafında da yine tam oturmadığını gösteren oynama vardı. Araç tarafıma ilgili tamir servisi tarafından teslim edildikten sonra tespit ettiğim bu hususları öncelikle ekspere ilettiğimde, eksperin ifadelerinden aracımın tamponu değiştirildikten sonra işlemin sağlıklı yapılıp yapılmadığını görerek tespit etmediğini anladım ve kendisine aracımın arka tamponunda sorunlu gördüğüm bölgelerin fotoğraflarını çekerek gönderdim.
Ancak, eksper bana aracıma aracımdan çıkan tamponun eşdeğeri bir tampon takıldığını ve bu tamponun da yan sanayiden temin edildiğini ve bu tür sorunlar yaşanmasının da olağan olduğunu ifade etti. Konuyu ilgili sigorta şirketinin İç Anadolu Bölge Müdürlüğüne şikayet konusu yaptığımda ise aracımı 01.12.2011 tarihinde tamir servisinde gören isminin Özden olduğunu söyleyen ilgili sigorta şirketinin hasar uzmanı da aynen eksperin söylediklerini söyledi ve bir şey yapamayacaklarını ifade etti. Oysa benim aracımda kazadan önce takılı olan tamponda bu türden açıklık ve oynama gibi sorunlar yoktu ve dedikleri gibi eşdeğer bir tampon takıldıysa yine olmaması gerekirdi.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.