– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
28/05/2013 tarihli Zekeriya Akın’a ait şikayet ile ilgilidir.
053/1887 numaralı poliçe ile ilgili müşterimiz 10/06/2013 tarihinde ödemeyi almıştır. Müşteri şikayeti ile ilgili memnuniyet sağlanmıştır.
Konuyu bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla,
Anadolu Hayat Emeklilik A.Ş.
Müşteri Hizmetleri Merkezi
hizmet@anadoluhayat.com.tr
444 55 00
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Tarih : 2013-5-28
Adınız : Zekeriya
Soyadınız : Akın
e-mail Adresiniz : zekeriya-akin@hotmail.com
Poliçeniz : 053/1887
Şikayet Detayı : Babam 12.03.2013 tarihinde vefat etti. Vefat etmeden önce Anadolu Hayat Emeklilikten 053/1887 nolu poliçe ile gelir sigortası almaktaydı. Vefatından sonra mirasçıların vekaletnamesini alarak 22 Mart 2013 tarihi
itibariyle içerdeki parayı almak için dilekçe yazdım.
24 Mayıs 2013 tarihli şirket yazısı ile paranın İşbankası Kumkapı Şubesi tarafından ödeneceği belirtiliyordu.
Şubeye diğer lehdarların bankacılık işlemleri için verdiği vekaletnameler ile gittim. Şube müdiresi ”vekaletnamede bankacılık işlemi diyor, sigortacılık işlemi yazmıyor veremeyiz” dedi.
Sorun şurda, Anadolu Hayat Emeklilik parayı elden vermiyor. Banka şubesi aracılığı ile ödeneceğini söylüyor. Banka zorluk çıkartıyor.
İnsanlar bilsinler sigorta ettirirken binbir vaat ile para alınıyor, muris öldüyse parayı geri verirken her türlü zorluk çıkartılıyor.
Anadolu Hayat Emeklilik A.Ş. ile nasıl görüşürüm bilmiyorum. Çünkü telefonlarında müzik dinletiyorlar, birbirlerine aktarıyorlar. Ama cevap yok. Banka müdiresi bile ulaşamadı, var mı bunun ötesi?
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.