Ray Sigorta Müşteri Memnuniyet Merkezi’nin cevabı
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
RAY SİGORTA ÇÖZÜMLENME YANITI
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Sayın Yetkili, 04.10.2010
Konu hakkında ilgili departmanımız tarafından müşterimize gerekli açıklamalar yapılmıştır.
Ray Sigorta A.Ş.
Müşteri Memnuniyet Merkezi
(212) 444 4 729
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET DETAYI
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Tarih : 2010-09-20
Adınız : MEHMET ALİ
Soyadınız : BAŞ
e-mail Adresiniz : Mehmetalibas@gmail.com
Poliçeniz : 31325544
Şikayet Detayı :
Ray sigortada trafik sig.poliçesi yaptırdım. Sigortanın bitim tarihi 08.10.2010 ben aracımı 10.04.2010 tarihinde sattım.
Satış sözleşmesini broker firmaya gönderdim 5 ay broker firma sözleşmeyi sgorta sirketine bidirdiğini ifade etti sigorta şirketiyle görüştüm iptalin gerçekleştiğini bildirmelerine rahmen 3 aydır iade işlemi yapılmadı yardımınızı rica ediyorum yasal açından nereye şikayette bulunabilirim.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.
Ray araç poliçenin iptalini yapmak istiyorum aracımı sattım
Ya kardeşim aracımı sattım aradım iptal için geri dönecekler dediler kimse arayım sormadı bu nasıl bir iştir