—————————————-
RAY SİGORTA ÇÖZÜMLENME MESAJI
—————————————-
Sayın Yetkili,
Konu hakkında ilgili departmanımız tarafından müşterimize gerekli açıklamalar yapılmıştır.
Ray Sigorta A.Ş.
Müşteri Memnuniyet Merkezi
—————————————-
ŞİKAYET DEAYI
—————————————-
Tarih : 2010-12-22
Adınız : SERPİL
Soyadınız : DOĞAN
e-mail Adresiniz : serpild74@hotmail.com
Poliçeniz : 31659134
Şikayet Detayı :
2009 yılının şubat ayında 2. elden bir araç satın aldım.
RAY sigorta tarafından kasko yapdım. 2010 yılında kaskoyu yeniledim ve hasarsızlık indirimide aldım08.11.2010 tarihinde kaza yapdım %50 kusurlu bulundum.
araç 2007 yılında pert olmuş bu sebepden dolayı ray sigorta hasarımı ödemiyor.
Eğer kasko hasarımı ödemiyorsa hasarlı pertli araça niye kasko yapıyor
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.