——————————
ÇÖZÜMLEME MESAJI
——————————
Sayın Yetkili
Konu hakkında Müşterimize ilgili birimtarafından gerekli açıklama yapılmıştır.
Ray sigorta
Müşteri Memnuniyet Merkezi
——————————
İLETİM DETAYLARI
——————————-
Sayın Ray Sigorta yetkilisi Sigortalı Tugba Atik Tarafından gönderilen şikayet bildirimi aşağıdadır
Saygılarımızla bilgilerinize sunarız
sigortamedia
Yalçın Organ
——————————
ŞİKAYET DETAYLARI
——————————-
Tarih : 2011-8-10
Adınız : tugba
Soyadınız : atik
e-mail Adresiniz : tugba@mertreklamsanayi.com
Poliçeniz : Ray Sigorta 32020974/1
Şikayet Detayı : aracımda park halindeyken ufak bir kaporta hasarı ve ön tanpnunda trafikteyken vurduğum bir çatlaktan dolayı servise bırakarak kaskodan yapılmasını talep ettim exper onayı ile hasar giderilmiş olup 1200 tl tutmuştur.
kasko bu hasarı yalan beyan verdiğim gerekçesiyle ödememektedir.
aracım full kaskolu olup serviste rehin kalmıştır, ne yapmam gerektiği konusunda bilgilerinizi rica ederim
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.