22 Kasım 2024, Cuma
spot_img

■ Liberty Sigorta… Kaskomda sorun


—————————
ÇÖZÜMLENME MESAJI
—————————
Sayın Yetkili,
Konu : Sn. Musa Darçın şikayeti İlgide belirtilen şikayete konu hasar dosyasına ilişkin olarak Şirketimiz kayıtları üzerinde yapılan incelemelerde aşağıda belirtilen tespitlerde bulunulmuştur; Karadeniz Bölge Müdürlüğü’ müze bağlı olarak faaliyet gösteren 2797 – Musa Darçın acenteliğimiz tarafından, 16.10.2008 – 16.10.2009 vadeli olarak düzenlenen SM TK1 4772937 no’ lu Kasko Sigorta Poliçesi ile Musa Darçın adına kayıtlı 19 ES 113 plaka nolu araç, Şirketimiz nezdinde sigortalanmıştır.

Sigortalı araç 17.02.2009 tarihinde hasara uğramıştır. 23.02.2009 tarihinde hasar ihbarının tarafımıza ulaşmasının ardından 573777 numaralı hasar dosyası açılmış ve eksper olarak Musa Tuna atanarak ekspertiz çalışmasına başlanmıştır.

Ekspertiz raporunun ve ekinde ibraz edilen evrakların incelenmesinin ardından hadisenin oluşumu şüpheli görülmüş ve araştırma işlemi için Meram Araştırma firması görevlendirilmiştir. Araştırma raporunun Şirketimize ibraz edilmesinin ardından yapılan incelemede; savcılık ile irtibata geçilerek sigortalının ibraz etmediği evraklara ulaşılmış ve aracın poliçe özel şartlarına aykırı bir şekilde rent a car olarak kullanıldığı tespit edilmiştir.

Tazminat talebinin reddi kararlaştırılarak, red yazısı sigortalıya 09.06.2009 tarihinde iadeli taahhütlü olarak iletilmiştir.

Konuyu bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla,
Liberty Sigorta A.Ş.

—————————
İLETİM MESAJI
—————————
Liberty Sigorta müşterisi Musa Darçın şikayet bildirimidir
Sayın Liberty Sigorta Yetkilisi, Sigortalı Musa Darçın tarafından iletilen şikayet maili aşağıda döküm olarak tarafınıza sunulmuştur. Konu ile ilgili incelemeleriniz ve sonrasında çözümlenme mesajınızı tarafımıza bildirmeniz ricası ile İyi çalışmalar dileriz
Sigortamedia
—————————
ŞİKAYET DETAYLARI
—————————
Tarih               : 2011-1-27
Adınız              : musa
Soyadınız         : darçın
e-mail Adresiniz : musadarcin@mynet.com
Poliçeniz           : libety sigorta SM-TK1-4772937
Şikayet Detayı  :
17.02.2009 TARİHİNDE KAZA SONUCU ARACIM PERT OLDU.ARACIM KASKOLUDUR.SİGORTA ŞİRKETİNE 573777 DOSYA NO İLE BAŞVURDUM.

YAPILAN TALEBİNİZ RED OLDU DİYE BANA 09.06.2009 TARİHİNDE YAZI GÖNDERDİLER.AMA NE BİR SEBEP VAR NE DE AÇIKLAMA.

A RACINIZA KASKO YAPTIRIYORSUNUZ,PARAYI ALMAYI BİLİYORLAR.AMA ARAC PERT OLUNCADA ÖDEMİYORLAR.

BU NASIL BİR SİSTEMDİR.
YARDIMCI OLURDSANIZ SEVİNİRİM.
SAYGILARIMLA.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER