– – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – – – –
Sayın Yetkili,
Müşterimizin şikayeti ilgili Müdürlüklerimizce değerlendirilmiştir. Bu doğrultuda, söz konusu hasarın Elektronik Cihaz Sigortası Genel Şartları Teminat Dışında Kalan Haller madde 3.e göre teminat dışı olarak değerlendirildiği tespit edilmiştir.
Söz konusu bilgilendirme sigortalımıza hasar dosya sorumlumuz tarafından aktarılmıştır.
Bilgileriniz rica olunur.
Saygılarımızla,
Anadolu Anonim Türk Sigorta Şirketi
– – – – – – – – – – – – – –
BİLDİRİM MESAJI
– – – – – – – – – – – – – –
Anadolu Sigorta Müşterisi Aysun Mert in şikayet bildirimi ektedir
Sayın Anadolu Sigorta yetkilisi
Sigortalı Aysun Mert tarafından bildirilen şikayet maili aşağıda bilgilerinize sunulmuştur. İncelemeniz ve çözümleme cevabı konusunda gerekli işlemlerin yapılmasını tarafınızdan rica ederiz
– – – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET DETAYLARI
– – – – – – – – – – – – – –
Tarih : 2011-9-27
Adınız : Aysun
Soyadınız : Mert
e-mail Adresiniz : oamert@hotmail.com
Poliçeniz : 15256012
Şikayet Detayı :
Anadolu sigorta 15256012 numaralı poliçe ile konut sigortası yaptırmış bulunmaktayım.Sony marka lcd televizyonumun arızası sonucu sigorta şirketi ile görüşerek yetkili servise gönderdim.
Ürün faturası (ki 5 yıl önce almıştım hala durması mucize), servis kayıtları, ve bir sürü evrak gönderimlerinden sonra servise gelen eksperin verdiği rapor doğrultusunda zaman aşımı dolayısı ile hasarın karşılanamayacağı iletildi.
Sigorta poliçesinde Televizyonumun marka ve modeli ile ekli elektronik klozu bulunmasına rağmen hasarım hiç bir şekilde karşılanmamıştır.Konuyla ilgili cevabınıza şimdiden teşekkür ederim.
İyi çalışmalar.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.