———————————————————–
ANADOLU SİGORTA ÇÖZÜMLENME YANITI
———————————————————–
Saygılarımızla,
Acenteler ve Pazarlama Müdürlüğü
Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Birimi
Sayın Yetkili,
04.11.2011 tarihinde tarafımıza iletilmiş olan müşteri şikayetine istinaden, şikayetin içeriğinin araç çekici firmamız Turassist ile ilgili olması nedeniyle, söz konusu şikayet Turassist yetkililerine iletilmiş ve konuya ilişkin detaylı bilgi talep edilmiştir.
Sigortalımızın 03.01.2011 günü saat:14:10’da ikame kiralık araç talebinde bulunduğu,talebin olumlu değerlendirilerek hizmet sürecinin başlatıldığı bilgisi edinilmiştir.Turassist Çağrı Merkezi filolarından uygun kaynak araştırması yaparak üç gün net ikame kiralık araç organizasyonu, ilgili Rent Car firmasına Turassist tarafından yapılmıştır.
Sigortalılarımızın ikame kiralık araç taleplerinde, teminatlar gereğince; İkame kiralık araç hizmetinin sağlanması için bir diğer koşul da kredi kartı sahibi olmaktır. Araç kiralama şirketlerinin uyguladıkları uluslararası kurallar gereğince araç kiralayan müşteriye aracın sağlanma amacı ve ücretinin kimin ödeyeceğine bakılmaksızın, kiralama sözleşmelerinde teminat içerisine alınmamış masraflar için kredi kartından ön provizyon alınacak veya mail order formu imzalatılacaktır.
03.01.2010 günü ilgili Rent Car firması tarafından sigortalımızın adresine gidilerek,ikame aracın teslimi gerçekleştirilmek istenmiş ancak sigortalımızın kredi kartının internete kapalı olması sebebi ile ikame araç teslimi yapılamadığı saptanmıştır.
İkame kiralık araç teslimatı esnasında,içinde limit olan,internete açık,provizyon alınabilen ve bloke koymaya musait bir kredi kartın sahibiyle birlikte olması ve sözleşmeye imza atılması koşulu mevcuttur.
Konu hakkında, Turassist firması tarafından sigortalımız ile telafi amaçlı görüşülerek, poliçe teminatları hakkında bilgi verilerek,ikame kiralık aracın teslimi yapılması konusunda ilgili Rent Car firmasına bilgi verilerek,konuşma üslubu hakkında gerekli uyarıda bulunulmuştur.
Konuyu bu çerçevede bilgilerinize arz ederiz.
Anadolu Sigorta müşterisi İsmail Çimen tarafından bildirilen konunun tarafınızdan incelenmesi ve tarafımıza çözümlenme mesajınızın ilet ilmesi konusunda gereğini rica ederiz
saygılarımızla
iyiçalışmalardileriz.
sigortasikayeti.com
——————————————————————————-
ŞİKAYET DETAYI
——————————————————————————-
Tarih : 2010-12-21
Adınız : İsmail
Soyadınız : Çimen
e-mail Adresiniz : 0532@3873876.com
Poliçeniz : Anadolu Sigorta
Şikayet Detayı :
15 Aralık 2010 tarihinde Manisa Merkez’de şehrin en işlek bir noktasında hasarlı bir trafik kazası geçirdim. Aracımın sol ön lastiği kaza sonucu patladı. Kasko’mun ücretsiz çekici hizmeti olduğunu biliyordum ve Anadolu Sigorta müşteri hizmetlerini arayarak çekici talebinde bulundum. Müşteri hizmetlerinde görüştüğüm kişi cep telefonu numaramı istedi ve beni çekicinin arayacağını belirtti.
Fakat müşteri hizmetlerini aradığım süreden yarım saat geçti arayan soran olmadı. Bende işlerim yoğun olduğu için lastiğimi değiştirip işyerime gitmek zorunda kaldım. İşyerime geldikten yarım saat sonra çekici nihayet aradı yani çekici talebimden tam bir saat sonra.
Şehir içinde olan bir kazada çekici 1 saat sonra henüz arayabiliyorsa şehirler arası bir kazada daha çok mağdur olacağımızı düşünüyorum.
Anadolu Sigorta firması senelerdir çalıştığımız ve sevdiğimiz bir firmadır bu durum bizi sigorta firması seçiminde tekrar değerlendirme yapmamıza olanak vermiştir. İyi çalışmalar dilerim.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.