———————————–
ÇÖZÜMLENME MESAJI
———————————–
Sayın Yetkili,
Şikayete konu 125081309 poliçe numaralı araç hasar dosya durumu ve gecikme hakkında sigortalımız Barış Çağlar ile görüşülmüş ve gerekli açıklamalar yapılmıştır.
Kendisi ile mutabakatnameyi şerhli imzalaması hususunda mutabık kalınmıştır.
Müşterimiz görüşmesini teşekkür ederek sonlandırmıştır.
Saygılarımızla,
Acenteler ve Pazarlama Müdürlüğü
Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Birimi
ANADOLU ANONİM TÜRK SİGORTA ŞİRKETİ
Sayın Anadolu Sigorta yetkilisi Sigortalı Barış Çağlar tarafından bildirilen şikayet maili aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.
İncelemeniz ve çözümleme cevabı konusunda gerekli işlemlerin yapılmasını tarafınızdan rica ederiz
Sigortamedia
———————————–
ŞİKAYET DETAYLARI
———————————–
Tarih : 2010-1-1
Adınız : BARIŞ
Soyadınız : ÇAĞLAR
e-mail Adresiniz : bcaglar@aselsan.com.tr
Poliçeniz : ANADOLU SİGORTA KASKO
Şikayet Detayı :
KASKO POLİÇEMİ 30 KASIM TARİHİNDE YAPTIRMIŞTIM. (40 GÜNDEN DAHA KISA SÜRE GEÇTİ)
KASKO BEDELİ 35.400 TL VE POLİÇEYE 1.000 TL DEĞERİNDE LPG EKLENMİŞTİ.
08 OCAK 2011 TARİHİNDE 06 XX XXX PLAKALI ARACIMLA YOLUN BUZLU OLMASI NEDENİYLE KAYARAK TAKLA ATTIK. SİVASTA BİR GECE ÜÇ KİŞİ KONAKLADIKTAN SONRA DAİMİ İKAMETİMİZ OLAN ANKARAYA DÖNDÜK.
ANCAK TÜM BU İYİ NİYETLERİMİZE KARŞIN TOPLAM 36.400 TL SİGORTA BEDELİ OLMASINA RAĞMEN BUGÜN BANA 29.000 TL (LPG DAHİL) ÖDEMEYİ TEKLİF EDİYORLAR.
ANADOLU SİGORTA GİBİ BÜYÜK VE SAYGINLIĞINI OLAN BİR SİGORTA ŞİRKETİNİN BU YAKLAŞIMI BENİ DERİNDEN ÜZDÜ. 1. ONARIM BEDELİ YETKİLİ SERVİS TARAFINDAN ÖĞRENEBİLDİĞİM KADARIYLA 26.000 TL OLARAK BELİRLENMİŞ. BUGÜN ARAÇ BEDELİ OLARAK BANA 29.000 TL ÖNERİLİYOR.
ANADOLU SİGORTA KARA TAŞITLARI KASKO SİGORTASI GENEL ŞARTLARI MADDESİ 3.3.1.2 YE GÖRE TAM HASAR KARARI İÇİN ONARIM BEDELİNİN ARACIN DEĞERİNİ AŞMASI GEREKİYOR. ÖNERİLEN 29.000TL DEĞERİNİN GEÇERLİ OLDUĞU DÜŞÜNÜLSE DAHİ Kİ BUNU KESİNLİKLE KABUL ETMİYORUM BU ARACIN PERT OLMASINA NASIL KARAR VERİLİYOR.
“3.3.1.2. Onarım masraflarının sigortalı taşıtın rizikonun gerçekleştiği tarihteki değerini aşması ve aynı zamanda eksper raporu ile taşıtın onarım kabul etmez bir hale geldiğinin tespit edilmesi durumunda, araç tam hasara uğramış sayılır.
Aracın tam hasara uğraması halinde, sigortacının azami sorumluluk haddini geçmemek üzere, hasar anındaki sigorta değeri ödenir.”
2. ANADOLU SİGORTA KARA TAŞITLARI KASKO SİGORTASI GENEL ŞARTLARINDAKİ AŞAĞIDAKİ MADDEDE ÇOK AÇIK HASAR ANINDAKİ SİGORTA BEDELİ ÖDENECEĞİ YAZIYOR. SİGORTA YAPTIRALI HENÜZ 40 OLMAMIŞKEN BÖYLE BİR FİYAT DÜŞÜRME ÇABASI NASIL BİR SİGORTACILIK ANLAYIŞIDIR ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL.
BU YAKLAŞIM; İNSANLAR NASIL OLSA MAHKEMEYE GİDERLERSE BELLİ BİR SÜRE GEÇER VE BU SÜRE BOYUNCA PARADAN MAHRUM KALMAYI KALDIRAMAZ VE NASILSA BİZİM ÖNERDİĞİMİZİ KABUL ETMEK ZORUNDA ZİHNİYETİNDEN Mİ KAYNAKLANIYOR DİYE DÜŞÜNMEDEN EDEMİYOR İNSAN.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.