22 Kasım 2024, Cuma
spot_img

■ Anadolu Sigorta…Hasarsızlık indirimi


ANADOLU SİGORTA ÇÖZÜM MESAJI
—————————————–
Sayın Yetkili,
Müşterimizin şikayeti üzerine kusur oranlarının tekrar değerlendirilmesi adına konu Tramer’e yönlendirilmiştir.

Kusur tespiti yapıldıktan sonra konunun akıbeti hakkında bilgilendirme yapılacaktır.
Bilgileriniz rica olunur.
Saygılarımızla,

ANADOLU ANONİM TÜRK SİGORTA ŞİRKETİ

İLETİ BİLGİSİ
—————————————–
Sayın Anadolu Sigorta yetkilisi,
Sigortalınız Cansel Erdem tarafından internet portalımıza şikayet bildirimi iletilmiştir.
Gereğini rica ederiz cevap mailinizi sitede yayınlaak ve sigortalınız ile paylaşmak amacı ile tarafımıza bildirmenizi rica ederiz
Saygılarımızla

ŞİKAYET MAİLİ DETAYI
—————————————-
Tarih                 :2010-11-22
Adınız                : CANSEL
Soyadınız            : ERDEM
e-mail Adresiniz    : cansel.erdem@avcilarsigorta.com
Poliçeniz             : KASKO HASARSIZLIK İNDİRİMİ
Şikayet Detayı     : 2. Dosya Numarası : 216906308 Acentemize kayıtlı araçla ilgili oluşan maddi hasarlı trafik kazası ile ilgili Kusur tarafımıza verilmiş ve hasarsızlık indirimiz kaybolmuştur.
Ancak aşağıdaki sebeplerden dolayı KUSUR ORANINA İTİRAZ ediyoruz.
Somut İspatlarımız:
1-) Karşı Sürücü Turgut Aktaşın kabul beyanı tutanakta mevcuttur. İstenirse hasarın oluşu kendisinden de teyit edilebilir.
2-) Bizim aracımız Döndükten sonra Turgut Aktaşa ait araç sağ arkamıza çarpmıştır.
3-) Olay yerinde Turgut Aktaş başka bir araç yüzünden frene basamadığını ifade etmiştir.
4-) Geçiş Önceliği tarafımızdadır ve tarafımızdan dönüş tamamlandıktan sonra caddenin diğer tarafından gelerek TURGUT AKTAŞ aracımıza çarpmıştır.
5-) Arkadan gelen araç aracının SOL ÖN TARAFI İLE bizim aracın SAĞ ARKA kısmına çarpmıştır.
6-) Olay yerinde bizzat bulunduğumuzdan konudan oldukça eminiz. Bu sebeple öncelikle Acenteliğini yapmakta olduğumuz ANADOLU SİGORTA’ nın menfaatlerini karumak , hasar prim oranımızda artışı engellemek hemde hasarsılık indirimini korumak açısından itirazımızın değerlendirilerek Kusur Oranının yeniden tespitini rica ederiz

*** Aynı Hasar Dosyası ile ilgili en son 28-07-10 Tarihinde yazılmalarımız olmuştu, Fakat hala neticelenmemiş görünüyor, Poliçenin yenilemesi yapılacağından konu ile ilgili acil yardımlarınız rica olunur.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER