————————–
ÇÖZÜMLENME MESAJI
————————–
Sayın ilgili,
Müşterimizin talebi değerlendirilmiş olup; mail ile bilgilendirme yapılmıştır.
“Sayın Emrullah NAŞAN,
Konu şikayetiniz ile ilgili gerekli değerlendirmeler yapılmış olup aşağıda bilgilerinize sunulur.
Konu hasar dosyasında hasarlı olan parçaların tedarikçi firma tarafından temin edileceği belirlenmiştir. Trafik sigortası genel şartları gereğince hasar halinde, hasar gören parça, onarımı mümkün veya eşdeğeri parça ile değiştirilme imkânı yok ise yenisi ile değiştirilir. Bu durumda taşıtta bir kıymet artışı meydana gelse dahi bu fark tazminat miktarından indirilemez. Eğer hasarlı olan parçanın onarımı mümkün değil ise sigorta şirketi tarafından piyasada eşdeğeri araca sertifikalı logosuz orjinal parça kullanılmaktadır.”
Bilgilerinize sunulur.
Saygılarımızla.
Groupama Sigorta A.Ş.
———————–
Sayın ilgili,
Talebiniz kayıt altına alınmış olup en kısa sürede tarafınıza bilgi iletilecektir.
Saygılarımızla.
Groupama Sigorta A.Ş.
———————–
Groupama Sigorta Müşterisi Emrullah Naşal ın şikayet bildirimidir
Şikayet mesajı ile ilgili incelemeleriniz sonrasında çözümlenme mesajınızı iletmenizi rica ederim
Not: Ek bilgi olarak sigortalıdan police no istenildi iletimi sonrası sizlere bildirilecektir
Yalçın Organ
Sigortamedia
————————–
ŞİKAYET MESAJI
————————–
Adınız Soyadınız : Emrullah naşal
Mail adresiniz: emrenasal@gmail.com
Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: grupama
Tarih: 15 – 09 – 2014
Şikayet Mesajınız: Aracım park halindeyken başka araç arkadan aracıma vurdu ve tramer sonuçlarında % 100 kusurlu çıkmasına rağmen sigortanın gönderdiği parçalar yan sanayi ve onları aramama rağmen sorunumu cözemediler ve sigorta eş değer parça diye yan sanayi gönderiyor aracım daha 2012 model daha öncede kaza yaptı araç başka sigorta hep orjinal parça gönderdi grupama sigortadan şikayetçiyim magduriyetimim giderilmesini istiyorum
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.