Sayın İlgili,
Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,
Sitenize Sn. ŞAHİN tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Başvuru doğrultusunda yapılan incelemede alınan hasar ihbarı üzerine hasar dosyası açılarak hasar tespit işlemleri için eksper görevlendirilmiştir. Yapılan ekspertiz çalışması sonucunda hasar bulunan tamponun onarım imkanının bulunduğu tespit edilmiştir. Ancak tamponun onarımı yerine değişim talep edilmesi ve onarıma müsaade edilememesi nedeniyle sürecin uzadığı izlenmiştir. Nihai olarak aracın gün içerisinde onarım işlemlerinin tamamlanarak teslim edilebileceği bilgisi edinilmiş olup, konuyu bu doğrultuda bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,
AXA SİGORTA A.Ş.
Müşteri Hizmetleri Departmanı
—————————–
AXA Sigorta müşterisi Tamer Şahin in Şikayet bildirimi aşağıdadır.
İncelemeleriniz sonrasında yayınlanmak üzere çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletilmesini rica ederim.
Saygılarımla
Sigortamedia
——————————–
Şikayet bildirimi
Adınız Soyadınız : Tamer Şahin
tarih:06-08-2015
Mail adresiniz: tamersahin60@hotmail.com
Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: Axa sigorta 8722803
Tarih: Axa sigorta 8722803
Şikayet Mesajınız: Aracimla kuzey kibris girnede ufak hasarli bir kazam oldu kaza tarihi 03 temmuz ve hala bekliyrum 15 senelik axa sigota musterisiyim sayin yetkililer siz yatisa devam edin elbet sizide bir uyandiran olur.Saygilar diyemiyorm.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.